سرسنگی از اجرای طرح دانشگاه عاری از دخانیات از مهر ماه سال جاری در دانشگاه تهران اجرایی شود.

مهرماه؛ آغاز طرح دانشگاه عاری از دخانیات در دانشگاه‌ تهران/ با دانشجویان متخلف برخورد انضباطی می‌شود

مجید سرسنگی‌ معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص طرح دانشگاه عاری از دخانیات گفت: دانشگاه تهران برای اجرای این طرح برنامه‌های ویژه‌ای دارد در همین راستا دانشجویان نیز در اجرای آن مشارکت دارند، سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه به صورت تشویقی خواهد بود.

تشکیل کمیته دانشجویی طرح دانشگاه عاری از دخانیات

وی ادامه داد: در حال حاضر کمیته دانشجویی مربوط به طرح دانشگاه عاری از دخانیات در این دانشگاه تشکیل شده و قرار است این طرح از مهر ماه سال جاری در دانشگاه تهران اجرایی شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اضافه کرد: خوشبختانه دانشجویان در این زمینه مشارکت‌ خوبی داشته‌اند و هدف ما در این طرح، توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای بازداری دانشجویان از استعمال دخانیات است تا اجرایی شدن این طرح موجب شود فرد از مصرف سیگار اجتناب کند.

سرسنگی اضافه کرد: طرح دانشگاه عاری از دخانیات شامل تمام فضاهای‌ دانشگاه از جمله پردیس‌ها، ساختمان‌های اداری و آموزشی و خوابگاه‌ها می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران یادآور شد: در صورت مشاهده  مصرف سیگار در دانشگاه، برخورد انضباطی با دانشجویان متخلف داریم اما هدف ما از این برنامه نگاه فرهنگی است.

انتهای پیام/

رضا زارع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.