استاندار آذربایجان غربی گفت:با افتتاح بیمارستان‌های در حال احداث شهرستان خوی، ۵۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛استاندار آذربایجان غربی صبح امروز در سفر به شهرستان خوی از روند اجرایی چند طرح بزرگ عمرانی را شهرستان بازدید کرد.
 
شهریاری استاندار آذربایجان غربی در سفر به این شهرستان از روند احداث بیمارستان‌های مرحوم آیت ا.. خویی،امام خمینی و امیرالمومنین( ع) تامین اجتماعی خوی بازید کرد .
 
محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ از ایجاد ۵۰۰ تخت جدید بستری با بهره برداری از بیمارستان‌های در دست ساخت خوی خبر داد وافزود:بیمارستان آیت الله خویی علیرغم مشکلاتی که داشته در سه سال کذشته با تزریق اعتبارات دولتی از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار شده و پیش بینی میشودبا تامین اعتبارات لازم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
وی پیشرفت فیزیکی بیمارستان امام خمینی را ۹۸ درصد اعلام وتصریح کرد:این بیمارستان با ۲۲۰ تخت در مرحله تجهیز قرار دارد وتا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
استاندار آذربایجان غربی از تجهیز بیمارستان امیرالمومنین تامین اجتماعی خوی هم خبرداد و افزود:این بیمارستان در اولین فرصت افتتاح می‌شود.
شهریاری گفت: با بهره برداری از بیمارستاتهای در دست ساخت خوی واستان سرانه تخت بیمارستانی دراستان به ازای هر هزار نفر به ۱/۷ میرسد و با شاخص‌های کشوری برابری می کند .
استاندار آذربایجان غربی همچنین از روند اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاصلاب خوی بازدید کرد و گفت: این تصفیه خانه به عنوان یک طرح مهم اقتصاد مقاومتی خواهد توانست. ظرفیت تصفیه فاضلاب در خوی را به بیش ۳۰ هزار متر مکعب در شبانه روز و دو برابر افزایش دهد.
وی مجموع سرمایه گذاری در این طرح و توسعه شبکه فاضلاب در خوی را بیش ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام و از بهرداری از این طرح تا پایان امسال خبر داد.
بازدید از طرح توسعه کارخانه نساجی خوی از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به شهرستان خوی بود.
شهریاری در بازدید از این طرح، کارخانه نساجی خوی را یکی واحد‌های موفق ونمونه در عرصه تولید استان دانست وافزود: این واحد با ۹۸ درصد ظرفیت فعال است وبرای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.
وی از راه اندازی واحد‌های رنگرزی و تولید پوشاک این کارخانه تا پایان امسال خبرداد و افزود: با را ه. اندازی این واحد‌ها ظرفیت اشتغال کارخانه نساجی خوی به ۲ برابر افزایش می یابد.
شهریاری همچنین برای رفع مشکل تخصیص آب به این واحد قول مساعد داد.
بازدید از مجتمع اموزشی خیرساز و طرح توسعه مقبره شمس تبریزی و ادای احترام به مقام شامخ این عارف نامی کشور ار دیگر برنامه‌های سفر استاندار به خوی بود.
 
انتهای پیام/م
 

سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.