۲۰ درصد از واحد‌های شهرک‌های صنعتی در حوزه صنایع غذایی فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه بر اساس آمار‌ها در شهرک‌های صنعتی فارس ۳۵۰ واحد صنعتی در بخش صنایع غذایی و آشامیدنی فعالیت دارند، گفت: حدود ۲۰ درصد واحد‌های بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی این استان در بخش صنایع غذایی مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: در استان فارس با ایجاد ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی فعال زمینه مناسبی برای جذب سرمایه گذاری، استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی و در نتیجه اشتغال‌زایی و افزایش سرانه صنعتی فراهم شده است.

فتوحی با بیان اینکه صنایع غذایی از مهم‌ترین صنایعی است که در استان ظرفیت توسعه دارند، تصریح کرد: بر اساس آمار‌ها از شمار واحد‌های فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۳۵۰ واحد در بخش صنایع غذایی و آشامیدنی مشغول به فعالیت هستند که این واحد‌ها نقش موثری در تولید ملی و اشتغال ایفا کرده‌اند.

همچنین محمد صادقی، مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در خصوص مشکل اصلی در صنایع غذایی ادامه داد: مشکل اصلی در روند بازار است، که سرمایه‌گذاری برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی صنایع کشاورزی انجام شده، و با مشکلی به نام نبود بازاریابی مواجه هستند که خود عاملی برای از بین رفتن تمام سرمایه‌گذاری‌ها است.
انتهای پیام/ت

فعالیت شهرک‌های صنعتی فارس در صنایع غذایی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار