جشن دختران جمکرانی،ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت مسجدمقدس جمکران در روز میلادباسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛قاسم صبری،مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران،با اشاره به ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت مسجدمقدس جمکران،گفت:جشن دختران جمکرانی در روز میلادباسعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار شد.

وی بابیان اینکه ویژگی این دختران مجاورت و همسایگی با مسجد مقدس جمکران است،اضافه کرد:محدوده سنی این دختران ۹ تا ۱۸ سال بوده و برنامه‌هایی چون جنگ، مولودی خوانی و سخنرانی کارگاهی برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است‌.

وی برنامه دخترانه را مورد اشاره قرار داد و افزود: این مراسم ویژه فرزندان دختر خادمان و کارمندان مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی شده که با اهدای لوح تقدیر و بسته فرهنگی به میهمانان همراه  بود.

مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه سخنرانی‌های کارگاهی با رویکرد تربیتی بوده و متفاوت از سایر سخنرانی‌هاست،عنوان کرد: این مهم سبب تقویت فرهنگ عفاف و حجاب و تقویت الگوگیری از سیره اهل‌بیت(علیهم السلام) در میان دختران مذکور شد.

صبری با تأکید براینکه هدف از این برنامه ایجاد علقه میان دختران و حضرت معصومه(سلام الله علیها) است،یادآورشد: معصومیت این حضرت سبب می‌شود تا نوجوانان و جوانان با شناخت و همت بیشتری در مسیر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) قرار گرفته و بهتر برای ظهور آماده شوند.

انتهای پیام/ح

برگزاری جشن «دختر جمکرانی» به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار