مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:وظیفه اصلی مطبوعات و خبرگزاری ها انتقال شفاف،آگاهانه و دلسوزانه وقایع، اطلاعات و اخبار به مردم است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی با بیان اینکه وظیفه اصلی مطبوعات و خبرگزاری ها انتقال شفاف،آگاهانه و دلسوزانه وقایع،اطلاعات و اخبار به مردم است،گفت:مردم نیز هیچگاه در نظام جمهوری اسلامی نامحرم نبوده و نخواهند بود در نتیجه انتقال اخبار و اطلاعات به مردم وظیفه مقدسی است که حوزه اطلاع رسانی به عهده دارد.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه ها رکن اصلی تبادل اطلاعات هستند،گفت:بر اساس سیاستی که دولت دارد شفافیت در حوزه اطلاعات مهم،اساسی و یکی از رکن های اساسی دولت است.


نبی زاده گفت:توانمندی و ظرفیتی که در خراسان جنوبی وجود دارد نقاط قوت این استان است و این نقاط قوت به سود و ارتقاء این استان کمک کرده و خواهد کرد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود:نگاه ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد به حوزه های تخصصی و فنی رسانه،یک نگاه کاملا براساس کارکردها و وظایف کنونی حوزه رسانه است.

 

وی خاطرنشان کرد:از طرف دیگر مطمئن هستیم افرادی که در حوزه مطبوعات و خبرگزاری کار می کنند از فرهیخته ترین افراد جامعه هستند و آنها بدون شک بیش از همه وضعیت های کشور، نظام و مملکت را می دانند.

 

نبی زاده با بیان اینکه بیش از هر چیزی در شرایط کنونی به یک انسجام،وحدت،امید و قدرت درونی نیاز داریم،یادآور شد:چون همه بخش های دیگر کوشش رسانه ها برای ایجاد چنین قدرت درونی است و اگر نگاه نقدی به موضوع و جریانی دارند از منظر ایجاد قدرت و تقویت است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اهالی مطبوعات ما منتقد هستند و این انتقاد یک چارچوب کاملا درستی دارد و نگاهی برای تخریب وجود ندارد،اظهار داشت:اعتقاد بنده این است نقد به معنی تخریب نیست و یک چارچوب کاملا حرفه ای و علمی دارد.

انتهای پیام/غ

وظیفه اصلی مطبوعات انتقال شفاف و آگاهانه وقایع به مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.