رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد تا پایان سال میلادی جاری هواداران فوتبال از سراسر جهان می‌توانند بدون دریافت ویزا به این کشور سفر کنند.

هدیه ویژه پوتین به هواداران فوتبال دنیابه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: روسیه تا پایان سال 2018 به هواداران فوتبال که دارای شناسه هواداری هستند، امکان ورود بدون ویزا به این کشور را خواهد داد.

رئیس جمهور روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ما تا پایان سال 2018 برای طرفداران فوتبال از کشورهای دیگر،  که اخیرا شناسه هواداری خود را دریافت کرده‌اند، امکان ورود بدون ویزا به کشور را فراهم خواهیم کرد.

پوتین ابراز امیدواری کرد طرفداران فوتبال بتواند از این فرصت بهره ببرند و با دوستان و اعضای خانواده‌شان بیش از یک بار به روسیه سفر کنند.

رئیس جمهور روسیه در مراسم اختتامیه بازی‌های جام جهانی فوتبال 2018 و در مراسم اهدای کاپ قهرمانی، که در این کشور برگزار شد، حضور داشت. در بازی فینال جام جهانی 2018، تیم فوتبال فرانسه توانست با پیروزی قاطع 4 بر 2 تیم کرواسی را شکست دهد و برای دومین بار جام جهانی فوتبال را از آنِ خود کند.

در فاصله بین دو نیمه بازی نهایی میان فرانسه و کرواسی، رئیس جمهور روسیه گفتگوهای غیررسمی با سران کشورهای دیگر از جمله نیکولاس سارکوزی، رئیس جمهور سابق فرانسه، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فعلی فرانسه و بریژیت مکرون، همسر او، همچنین کولیندا گرابار کتیاروویچ، رئیس جمهور کرواسی و خانواده‌اش، ایگور دودون، رئیس جمهوری مولداوی و دیگر مهمانان داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار