فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : آموزش کارکنان ناجا نقش مهمی در خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم و عموم افراد جامعه دارد.

 امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ گفت: آموزش کارکنان ناجا همواره در دستور کار مسئولان ارشد و فرماندهان نیروی انتظامی در تمامی رده ها و بخش ها قرار داشته است.
وی گفت : هرقدر این آموزش ها دقیق تر و به روز تر باشد امنیت عمومی جامعه نیز افزایش خواهد یافت.
امان اللهی افزود : پلیس هیچ هدفی جز تامین امنیت مردم و رضایتمندی شهروندان ندارد، از این رو به صورت مستمر و پیوسته آموزش کارکنان خود را در برنامه قرار داده است.
وی هدف قرارگاه جهادی تربیت و آموزش را ارتقای کمی و کیفی توانمندی پلیس عنوان و تصریح کرد: این کار در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم انجام می شود.
امان اللهی گفت : یک نیروی پلیس حرفه ای همیشه باید در معرض آموزش قرار بگیرد تا با آخرین شگردها و حربه ها آشنا و بتواند در مواجهه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی عکس العمل مناسب را از خود نشان دهد.
وی افزود : مولفه های آموزشی از جمله آمادگی جسمانی کارکنان، مسلط شدن به اصول و فنون دفاع شخصی و انواع مهارت ها نظیر سلاح شناسی و رزم انفرادی، تیراندازی و آشنایی با سلاح های تپانچه و کلاش توسط کارشناسان آموزشی باید دائما مورد ارزیابی قرار گیرد.
 امان اللهی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی پلیس است، گفت: تقویت این سرمایه در نهایت به نفع مردم و جامعه خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

نیروی انسانی سرمایه اصلی پلیس است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.