مدیر کل راهداری و حمل و نقل اصفهان گفت: در صورتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت قادر به تامین قطعات و لاستیک مورد نیاز رانندگان نیست، سازمان راهداری آمادگی تامین این نیاز را دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی خضری امروز در همایش هم اندیشی و هماهنگی تشکل های حمل و نقل کالای استان اصفهان اظهار کرد : به منظور جلوگیری از افزایش قیمت لاستیک و قطعات مورد نیاز ماشین های حمل و نقل باری قادر به تامین این کالاها برای رانندگان هستیم و آمادگی خود را اعلام می کنیم.

وی بیان داشت: بنا بر اعلام رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، اگر وزارت صنعت معدن تجارت و ادارات کل آنها در استان ها در تامین قطعات و لاستیک مورد نیاز رانندگان همکاری‌های لازم را نداشته باشد، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این آمادگی را دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان اصفهان اعلام کرد: ارتباط نزدیک معاونان با رانندگان در شهرستان های مختلف اقدامی مثبت در راستای حل مشکلات رانندگان است.

وی با اشاره به آغاز به کار پایانه جدید حمل و نقل بار شهرستان مبارکه اظهار کرد:‌ شهرستان مبارکه جزو شهرستان هایی است که در طول سال ۹ میلیون تن کالا جا به جا می کند.

خضری با بیان اینکه در استان اصفهان ۴۶۰ شرکت فعال در حمل و نقل کالا و ۳۵ هزار ناوگان وجود دارد، اضافه کرد: حل مشکلات و تحقق مطالبات در حوزه استان اصفهان با همکاری مسئولان در حال انجام است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.