سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند با باشگاه قرارداد دارد و علت غیبتش در تمرین امروز را اطلاع ندارم.

برانکو: بیرانوند باید در تمرینات امروز حاضر می شد/ تمرین مهمتر از حضور در برنامه 2018 استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: قبل از هر چیز راه یابی تیم ملی کشورم به فینال جام جهانی روسیه تبریک می‌گویم و به عنوان یک هوادار دوست دارم که تیم ملی کرواسی قهرمان این رقابت‌ها شود.

من هم ٤ پيشنهاد مربيگرى دارم

برانکو درباره وضعیت بیرانوند و امیری اظهار کرد: وحید امیری قراردادش با باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده و باشگاه تمایل دارد با این بازیکن تمدید کند، اما بیرانوند با باشگاه قرارداد دارد و نمی‌دانم چرا در تمرین امروز حاضر نشده است.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بیرانوند پینشهاد‌های اروپایی دارد و او با جدایی این دروازه بان موافق است، گفت: من هم ۴ پیشنهاد مربیگری دارم، اما اکنون در تمرین حضور دارم و با جدایی بیرانوند موافق نیستم و این مسئله به باشگاه مربوط است.

شرايط طارمى با بيرانوند متفاوت بود

برانکو درباره اینکه چرا مانع پیشرفت بیرانوند می‌شود، گفت: شرایط مهدی طارمی با بیرانوند متفاوت بود چرا که از قرارداد طارمی فقط ۴چهار ماه باقی مانده بود و او به صورت کتبی اعلام کرد که دوست ندارد در پرسپولیس بماند به همین علت با جدایی اش موافقت کردیم. من برای اردوی کرواسی به بیرانوند و امیری استراحت داده بودم، اما بیرانوند از امروز باید در تمرین‌ها حضور پیدا می‌کرد.

برانکو درباره اینکه به علت اختلاف با فردوسی پور در برنامه ۲۰۱۸ شرکت نکرده است، تصریح کرد: تمرین برایم مهم‌تر از حضور در برنامه ۲۰۱۸ است. اگر قصد تحلیل بازی‌های جام جهانی را داشتم به روسیه می‌رفتم. چرا فکر می‌کنید حضور در این برنامه مهم است؟ من یک هوادار هستم و وقت ندارم که در برنامه ۲۰۱۸ شرکت کنم.

فدراسيون فوتبال بايد درباره بازى سوپرجام تصميم بگيرد

او در مورد برگزاری سوپرجام هم گفت: این مسئله مربوط به باشگاه استقلال است و فدراسیون فوتبال باید درباره برگزاری یا برگزار نشدن این بازی تصمیم نهایی را بگیرد.

برانکو درباره برنامه تیم ملی در دی ماه برای حضور در جام ملت‌های آسیا بیان کرد: اطلاعی از برنامه تیم ملی ندارم و بازی‌های لیگ برتر چند وقت دیگر برگزار می‌شود و این بازی‌ها برایمان مهم است.

در ليگ قهرمانان جاى جبران نيست

او درباره بازی با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: دیدار با الدحیل قطر مهم‌ترین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا است چرا که در این مسابقا برخلاف بازی‌های لیگ برتر جای جبران نیست.

برانکو درباره اظهارات سید جلال حسینی مبنی بر اینکه بعضی‌ها می‌خواهند هواداران را فریب بدهند و ما نمی‌توانیم از بازیکنانمان تا نیم فصل دوم استفاده کنیم، گفت: سید جلال حرف درستی زده است. کار ما نسبت به بقیه تیم‌ها سخت‌تر است، چون نمی‌توانیم از بازیکنانی که جذب کردیم در نیم فصل اول استفاده کنیم.

او بیان کرد: از اردوی پرسپولیس در کرواسی بسیار راضی هستم، چون شرایط خیلی خوبی برای تمرین داشتیم. چهار بازی تدارکاتی برگزار کردیم هیچ تغییری در برنامه‌ای که از قبل داشتم ایجاد نکردم. خوشبختانه همه بازیکنان‌مان سالم هستند به جز خلیل‌زاده که مشکلی در گردنش دارد. مشاهده می‌کنید که همه صحیح و سالم در حال تمرین کردن هستند و یک فاز آماده‌سازی در واراژدین را تمام کردیم و اکنون در فاز سوم آماده‌سازی برای لیگ برتر هستیم.

او درباره این که آیا ترکیب تیمش در لیگ برتر مشخص شده است یا خیر گفت: درصد بالایی از ترکیب تیم مشخص شده است.

سرمربی کروات پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: جوکوویچ اهل صربستان است، اما هوادار او در فینال ویمبلدون هستم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که او قهرمان این رقابت‌ها شود.


  بیشتر بخوانید: جدید‌ترین اخبار باشگاه پرسپولیس در آستانه لیگ هجدهم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار