رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی که با ایجاد یک کانال تلگرامی اقدام به فروش پوستی حیوانات وحشی می کرد، خبر داد. 

فروشنده پوست حیوانات وحشی در فضای مجازی دستگیر شدسرهنگ  علی کریمی رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: کارشناسان پلیس فتا در رصد فضای مجازی با یک کانال تلگرامی که اقدام به فروش پوست حیوانات وحشی می‌کرد، مواجه شدند.

وی ادامه داد: با شناسایی این کانال تلگرامی و محرض شدن فعالیت غیرقانونی آنها، تلاش برای شناسایی مدیر یا مدیران کانال به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کریمی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از تحقیقات گسترده با استفاده از روش‌های علمی و پلیسی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ کریمی  بیان کرد: پس از شناسایی متهم و هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی در منزلش اقدام شد.

رییس پلیس فتا کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی از منزل متهم، تعدادی کلاه پوست سنجاب و گورکن و شال گردن پوست گربه جنگلی و سمور و روباه کشف شد.

وی بیان کرد: فروش پوست حیوانات وحشی در فضای مجازی که شکار آن ها ممنوع است جرم است و پلیس فتا با چنین افرادی قاطعانه برخورد می کند.

انتهای  پیام/ز

فروش پوست حیوانات وحشی در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.