تیم اقتصادی کنونی سیر ،تنبل،محافظه کار و پیر است/عارف یکی از مصادیق شکست خوردگی است/عارف در حد یک نماینده معمولی مانند صادقی و مطهری هم فعال نیستحجت الاسلام شکوری گفت: دولت روحانی از منظر اجتماعی و اقتصادی با شکست روبرو شده و اصلاح‌طلبان ترس از دست رفتن سرمایه‌هایشان را دارند.

حجت الاسلام ابوالفضل شکوری عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلایل انتقادات اخیر از سوی شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب نسبت به عملکرد دولت، اظهار کرد: انتقادات اخیر به دلیل مشکلات جدی دولت در امر اقتصاد و حقوق اجتماعی است،که هیچ فردی نمی‌تواند منکر عجز دولت در برابر انبوه مشکلات اجتماعی و اقتصادی باشد.

شکوری همچنین با اشاره به افزایش شدید قیمت مسکن،ارز و سکه در چند ماه گذشته، گفت: همزمان با افزایش قیمت سکه و ارز، قیمت مسکن نیز طی 6 ماه گذشته در تهران و شهرهای بزرگ به دوبرابر رسیده و این بدان معناست که خرید خانه برای نیمی از مردم ایران به رویا تبدیل شده است.

شکوری تاکید کرد: نباید مقصر همه مشکلات و معضلات درون کشور را ترامپ دانست، در حالیکه بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به تصمیمات ترامپ مربوط است و بیشتر آن به بی‌کفایتی تیم اقتصادی دولت در سیاست گذاری اقتصادی ارتباط دارد.

وی ادامه داد: اجاره مسکن در جامعه به حدی افزایش یافته که اقشار مختلف مردم توان پرداخت آن را نداشته و نمی‌دانند باید به کجا پناه ببرند و این مسائل به ترامپ باز نمی‌گردد، بلکه مستقیما به شیوه مدیریت تیم اقتصادی دولت ارتباط دارد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت دچار نوعی از تنبلی و بی انگیزگی شده است، تصریح کرد: تیم اقتصادی کابینه روحانی با حضور در پست ها و سمت های متعدد جیبشان پر شده و سیر شده اند، و این کابینه محافظه کار و بی انگیزه دولت را در باتلاق عجیبی فرو برده است.

وی گفت: رئیس جمهور محترم همواره تاکید بر انجام تغییرات در دولت دارند، ولی ظاهرا قصد وی ترمیم کابینه بعد از سقوط دولت است، که البته باید متوجه مشکلات زیاد دولت روحانی در شرایط حاضر نیز بود.

فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: معضلات کشور را شاهدیم و معتقد هستیم، باید همه رئیس جمهور را حمایت کنند، ولی قابل قبول نیست زمانیکه جامعه تمام سرمایه‌های اجتماعی را در اختیار روحانی قرار داده، رئیس جمهور بر حضور چند تن از افراد مسن و بی انگیزه در داخل کابینه اصرار داشته باشد و این موضوع اصلاح‌طلبان و مردم را در باتلاق قرار داده است.

شکوری تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت در شرایط کنونی ، پیر، بی انگیزه و محافظه‌کار است و رئیس جمهور باید با تجدید نظر در تیم اقتصادی از جوانان در کابینه استفاده بیشتری کند تا شاهد پویایی در روند اقتصادی کشور باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: پیرمردهای بی انگیزه کابینه باید تغییر کنند، چرا که اصلا توانی برای انجام کار ندارند. دولت روحانی از منظر اجتماعی و اقتصادی با شکست روبرو شده و اصلاح‌طلبان ترس از دست رفتن سرمایه‌های اجتماعی‌شان که پشتوانه انتخابات روحانی بوده را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خدا خودش کمکمون کنه
آخرین اخبار