سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت:تاکنون از توشاک نشنیده ام که ۲ بازیکن جذب شده را نمی‌خواهد و او از عملکرد بازیکنان رضایت دارد.

به گزارش فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی  درباره اینکه 2 بازیکن جذب شده را توشاک نمی خواهد، اظهار کرد: تاکنون این اظهارات را از توشاک نشنیدم که 2 بازیکن جذب شده را نمی خواهد. محسن فروزان را جذب کردیم چرا که ما گزینه ای غیر از او در پست دروازه بانی نداشتیم و توشاک هم از عملکرد فروزان راضی است. همچنین طیبی هم کاپیتان تیم ماست.

او درباره طولانی شدن مراحل جذب بازیکنان خارجی بیان کرد: به هر حال شرایط جذب بازیکنان خارجی به علت قیمت بالای دلار سخت است و برخی از آنها بازار گرمی می کنند و قصد داریم بدون مسائل حاشیه ای و با برنامه، نقل و انتقالات خود را انجام بدهیم. همچنین در 2، 3 روز آینده خبرهای خوبی درباره جذب بازیکنان خارجی به اطلاع هواداران خواهیم رساند.

بازیکنان خارجی به اردوی تیم در ترکیه اضافه می شوند

الیاسی بیان کرد: توشاک گزینه های خارجی را دیده است و مراحل پایانی پیوستن این بازیکنان را به تراکتورسازی سپری می کنیم و آنها در یکی، 2 روز آینده به اردوی تیم در ترکیه اضافه می شود و قراردادشان را به زودی نهایی می کنیم. نام گزینه های خارجی را نمی گوییم چرا که دیگر تیم ها برای جذب آنها اقدام می کنند و قیمتشان بالا می رود.

تیم محروم از نقل و انتقالات بازار را برای رقبا خالی کرده است 

او ادامه داد: ما با سروش رفیعی مدتی پیش صحبت کردیم و قرار بود بعد از 15 روز به ما جواب نهایی را بدهد اما باشگاهی که از نقل و انتقالات محروم است این بازیکن را جذب کرد و امثال این تیم ها بازار نقل و انتقالات را برای رقبا خالی می کنند.

جابر انصاری جزء گزینه های خرید تیم ماست 

الیاسی درباره وضعیت جذب جابر انصاری گفت: انصاری هم جزء گزینه های خرید تیم ماست و صحبتهایی با او شده است و در صورت توافق نهایی با این بازیکن اطلاع رسانی می کنیم.

اسم بازیکنان برای ما مهم نیست 

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه چرا علی کریمی با وجود رزرو بلیت برای سفر به ترکیه به تیم استقلال پیوست، گفت: کریمی در آلمان بود که زنوزی به طور شخصی با او صحبت کرد و بلیت سفر به ترکیه همراه تیم هم برای او گرفته شد تا به اردوی تیم اضافه شود اما او موبایلش را از دسترس خارج کرد و سر از تیم دیگر در آمد. اسم بازیکنان برای ما مهم نیست و بازیکنان باید دلشان با تراکتورسازی باشد و جان خود را برای موفقیت تیم خود فدا کنند.

مدارک خود را درباره پرونده ترابی به فدراسیون فوتبال ارائه کردیم 

او درباره وضعیت پرونده شکایت از مهدی ترابی تصریح کرد: گودرزی نماینده حقوقی باشگاه روز گذشته برای پیگیری این پرونده به فدراسیون فوتبال رفت و زنوزی هم به طور شخصی با مسئولان فدراسیون فوتبال چندین جلسه گذاشت و مدارک لازم را درباره این پرونده ارائه کردیم و به دنبال مطالبات به حق خود هستیم و تا آخرین لحظه از حقوق خود دفاع می کنیم.

قرارداد نادری با تراکتورسازی جعلی نیست 

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره اظهارات محمد نادری مبنی بر اینکه قراردادش با باشگاه تراکتورسازی جعلی است، گفت: قرارداد نادری جعلی نبوده است بلکه این قرارداد 3 ساله بوده که یکسال از این قرارداد قید نشده بود. اختلاف سلیقه درباره قرارداد نادری وجود ندارد و این موضوع را پیگیری می کنیم. به هر حال فرهنگ باشگاه تراکتورسازی این نیست که جوانان را به زور نگه داریم اما حق باشگاه را می گیریم و کوتاه نمی آییم. همچنین برای نادری در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می کنم و قرار است با تعامل این موضوع را حل کنیم و از انتقال نادری برای باشگاه درآمد زایی کنیم. قصد داریم الکوی باشگاه خصوصی در ایران شویم و برای همین برنامه 3 ساله برای باشگاه در نظر گرفتیم.

هافبک و مهاجم برای فصل بعد جذب می کنیم 

او درباره وضعیت فرزان دانا و یوسف سیدی تصریح کرد: توشاک سرمربی تیم باید نظر نهایی درباره این بازیکنان را بدهد تا برای جذبشان اقدام کنیم. قصد داریم هافبک هجومی و فوروارد جذب کنیم و شاید در پست دفاع راست هم بازیکنی به خدمت گرفتیم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما دوران سخت خود را در یکی، 2 ماه گذشته سپری کرد و مراحل انتقال باشگاه از دولتی به خصوصی با فراز و نشیب مواجه شد اما در نهایت توانستیم ساختار باشگاه را درست کنیم. همچنین مسائل حاشیه ای را وارد تیم نکردیم و از این به بعد هواداران باید وحدت رویه داشته باشند. ما 22 بازیکن همانند شیر می خواهیم و هواداران هم نفر 23 تیم هستند و با شروع مسابقات نباید یک صندلی هم در ورزشگاه یادگار امام خالی بماند.


بیشتر بخوانید:

الیاسی: مذاکره‌ای با رامین رضائیان نداشتیم

الیاسی: چگونگی قرارداد ترابی با پرسپولیس را از مراجع قانونی پیگیری می کنیم


انتهای پیام/

 

   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار