دونالد ترامپ در جریان سفرش به اسکاتلند، در حالی به بازی گلف پرداخت که ده‌ها تن از نیروهای امنیتی دورتادور محوطه بازی را محاصره کرده‌ بودند.

گلف بازی کردن ترامپ تحت تدابیر شدید امنیتی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس جمهور ایالات متحده در سفرش به اسکاتلند هوس بازی گلف به سرش زد و فارغ از همه‌ نگرانی‌ها و مشکلاتی که با سیاست‌های اشتباهش در دنیا به وجود آورده با آرامش به بازی پرداخت.

دونالد ترامپ در حالی مشغول بازی شد که ده‌ها تن از ماموران امنیتی اسکاتلند برای تامین امنیتش از زمین و هوا اوضاع را کنترل می‌کردند. هزینه‌های گزاف و میلیونی سفر رییس جمهور آمریکا به اسکاتلند جنجال‌های بسیاری در جهان به پا کرده و باعث اعتراض مردم اسکاتلند شده است. طبق اعلام برخی از رسانه‌های اسکاتلندی تامین آسایش آقای رئیس جمهور برای مسابقه گلف حدود 5 میلیون پوند هزینه داشته است.

 معترضان به سفر دونالد ترامپ و هزینه‌های گزافش در اسکاتلند با یادآوری مشکلات به وجود آمده برای مادران و کودکانشان در مرز‌های ایالات متحده با مکزیک، آرامش رئیس جمهور آمریکا در بازی گلف را به چالش کشیدند و او را فردی بی‌تفاوت نسبت به مشکلات مردم جهان قلمداد کردند.

خبرنگار یکی از رسانه‌های محلی در واکنش به این شکل از بازی گلف نوشت: به نظر نمی‌رسد هیچ‌کس بتواند بازی ترامپ را خراب کند، گویی او از فولاد است. در ادامه فیلم‌هایی از دونالد ترامپ در حین بازی گلف مشاهده می‌کنید:

 

بیشتر بخوانید: هزینه‌های امنیتی گزاف سفر ترامپ به اسکاتلند، خشم مردم آن را برانگیخت

بیشتر بخوانید: نشستن ترامپ برروی صندلی چرچیل جنجال به پا کرد+ تصاویر

انتهای پیام/

هزینه‌های میلیونی ترامپ برای بازی گلف در اسکاتلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.