فرمانده انتظامی قوچان گفت:عاملین نزاع دسته جمعی مسلحانه در این شهرستان دستگیر شدند.

نزاع مسلحانه در قوچانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان افزود:صبح روز گذشته و در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی (110) مبنی بر یک مورد نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های سطح حوزه استحفاظی بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی دیزادیز به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد:بررسی ماموران حاکی از آن بود که 4 نفرجوان که با تعداد دیگری از افراد روستا دارای اختلاف ملکی بوده اند اقدام به نزاع دسته جمعی کرده وپس از تیراندازی با یک قبضه سلاح شکاری با یک دستگاه خودروی مگان از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی قوچان تصریح کرد:با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در سطح حوزه اجرا و در نهایت خودروی مگان را درجاده کمربندی قوچان به درگز مشاهده و به وی دستور ایست دادند که راننده خودرو به علت سرعت بیش از حد تعادل خود را از دست داده و خودرو واژگون شد.

سرهنگ مصرخانی گفت:چهار نفر جوانی که اقدام به نزاع دسته جمعی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند دستگیر و سلاح شکاری که در نزاع دسته جنعی از آن استفاده شده بود کشف و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و مرجع قضایی ارسال شد افزود: پلیس با تمام قوا با افرادی که بخواهند برای دیگران برخورد کرده و از تمامی تجهیزات و امکانات در اختیار استفاده خواهد کرد.
 
انتهای پیام//ر.خ
 

عاملین نزاع دسته جمعی در قوچان دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.