شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش 844.32 واحدی به پله 108 هزار و 72 واحدی رسید.

رشد ۴۰ واحدی شاخص بورس در آغاز معاملاتبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۴۰.۱۸۴ واحدی به پله ۱۰۹ هزار و ۱۰۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۰۰ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۳ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد پارس، خساپا، وپست، فاراک با روند صعودی و نماد فولاد، کگل، کچاد با نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس درآغاز معاملات با ۳۷.۱ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۲۲۶ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۲ میلیون سهم طی ۱ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص در جریان معاملات افت کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش 851.95 واحدی به پله 108 هزار و 64 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 50 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد ومعادن، فارس، کچاد، کگل، پارسان، تاپیکو با روند نزولی و نماد پارس با صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس درجریان معاملات با 3.96 واحد کاهش به پله ۱ هزار و 221 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 161 میلیون سهم طی 44 هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس و فرابورس نزول کردند

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش 844.32 واحدی به پله 108 هزار و 72 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 62 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد ومعادن، فارس، کچاد، کگل، تاپیکو، پارسان با روند نزولی و نماد پارس با صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس درپایان معاملات با 5.51 واحد کاهش به پله ۱ هزار و 219 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 200 میلیون سهم طی 55 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار