مسئول کتابخانه عمومی داراب افسر بختیاری مسجدسلیمان از برگزاری مسابقه نقاشی از کتاب های «مژده گل» و «مهمان خراسان» در کتابخانه عمومی این شهرستان خبر داد.

ندا شهنی فیض، مسئول کتابخانه عمومی داراب افسر بختیاری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: همزمان با هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، مسابقه نقاشی از کتاب «مژده گل» نوشته محمود پور وهاب و «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی در بخش کودک این کتابخانه برگزار گردید.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت امام رضا (ع) عنوان و تصریح کرد: کتابخانه داراب افسر بختیاری در سال گذشته با مشارکت ۱۸۶ نفر در بخش کودک و با اطلاع رسانی مناسب توانست به خوبی این جشنواره را برای کودکان و نوجوان معرفی نماید.

شهنی فیض در ادامه افزود: در این مسابقه پس از معرفی جشنواره و منابع آن بخشی از داستان های کتاب خوانده شد و کودکان براساس داستان های این کتاب به تصویرسازی داستان پرداختند و نقاشی های زیبایی را از شخصیت این داستان ترسیم کردند.

مسئول کتابخانه داراب افسربختیاری مسجدسلیمان به استقبال کودکان به هشتمین جشنواره کتابخوانی اذعان داشت: امسال با در نظر گرفتن بخش های محتوایی خوب در داستان کودکان و با شعرخوانی کتاب «مهمان خراسان» توانستند نشاط تازه ای به بخش کودک کتابخانه اضافه نمایند.

این مقام مسئول افزود: در هشتمین جشنواره، کودکان با استقبال بی نظیر خود از آغاز این دوره به صورت هفتگی و یا گروهی در این مسابقات شرکت می کنند و این نشان از علاقه مندی کودکان به خواندن داستان های امام رضا(ع) است.

انتهای پیام/گ

مسابقه نقاشی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.