معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: تاسیسات آبشیرین‌کن در نقاط ساحلی استان بوشهر گسترش می‌یابد.

تاسیسات آبشیرین‌کن در نقاط ساحلی استان بوشهر گسترش می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر عصر شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های تامین اجتماعی بوشهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه خدمات تامین اجتماعی در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های متنوعی در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه توسعه اشتغال از اولویت‌های استان بوشهر است، اضافه کرد: به منظور توسعه اشتغال، سال گذشته تسهیلات اعتباری به ۱۴۵ واحد صنعتی و تولیدی استان بوشهر پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با اشاره به تصویب ۱.۵ میلیارد دلار برای اشتغال روستائیان در کشور خاطرنشان کرد: از این اعتبارات ۳۵ میلیارد تومان در استان بوشهر پرداخت شده است.

وی یکی از مشکلات مهم کشور را تامین آب مورد نیاز عنوان کرد و افزود: طرح شیرین‌سازی آب دریا برای مقابله با بحران آب و تامین آب مورد نیاز مورد توجه قرار دارد که در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود.

زرین‌فر با اشاره به صدور مجوز ساخت آب شیرین‌کن به ظرفیت ۱۱۰ هزار متر مکعب در روز در استان بوشهر توسط وزارت نیرو ادامه داد: با تکمیل طرح‌های آبشیرین‌کن شاهد بهبود وضعیت توزیع آب در سطح استان خواهیم بود.

وی با اشاره به ساخت آب شیرین‌کن در سیراف، تنگستان، دشتستان، بوشهر و دیگر نقاط ساحلی، گفت: مقابله با بحران آب در استان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم.

انتهای پیام/م

گسترش تاسیسات آبشیرین‌کن در نقاط ساحلی استان بوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.