نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاشمان بررسی و تصویب طرح تعیین تکلیف معلمان حق التدریس در مجلس است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ضمن الزامی خواندن تعیین تکلیف معلمان حق التدریس گفت: به دنبال تصویب طرح تعیین تکلیف معلمان حق التدریس هستیم و این طرح در زمان حاضر توسط مجلس در حال بررسی است.

وی افزود: متاسفانه جمعی از فرهنگیان شامل حق التدریس ها، نهضت تجمعی ها، پیش دبستانی ها و خرید خدمات آموزشی به رغم گذشت چند سال از فعالیشتان هنوز تبدیل وضعیت نشده اند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان حاضر مجلس در حال بررسی طرح الحاق یک ماده به طرح تعیین تکلیف معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی است و برای این منظور کمیته ای نیز تشکیل شده است.

کعبی افزود: نمایندگان مجلس بر تصویب این طرح و تعیین تکلیف معلمان حق التدریس اصرار دارند اما دولت به دلیل آنچه به آن «تحمیل بار مالی و مواجهه با نیروی مازاد» نام نهاده تاکنون با این طرح موافقت نکرده است.

وی ، کمبود نیرو در آموزش و پرورش را یادآور شد و گفت: مخالفت دولت با این طرح در حالی صورت می گیرد که ما در آموزش و پرورش با کمبود حدود ۷۰ هزار نفر مواجهیم و بخشی از این کمبود بایستی از این طریق جبران شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم کمبود این تعداد نیروهای آموزشی مورد نیاز از طریق دانشگاه فرهنگیان و ایجاد ردیف توسط سازمان استخدامی رفع نمی شود.

انتهای پیام/ د

طرح تعیین تکلیف معلمان حق التدریس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.