با حضور مدیرکل زندان های استان کرمان ابوالقاسم سلیمانی به عنوان سرپرست زندان شهربابک معرفی شد.

سرپرست جدید زندان شهربابک معرفی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ با حضور امیری مدیر کل زندان های استان کرمان ، برخی رییس ادارات کل زندانهای استان کرمان ، فرماندار ، امام جمعه ، رییس دادگستری ، دادستان و برخی روسای ادارات و نهادهای نظامی شهربابک طی مراسمی در سالن اجتماعات اداره زندان شهربابک از تلاش های ماشاءالله تویسرکانی رئیس سابق زندان شهربابک قدردانی و ابوالقاسم سلیمانی به عنوان سرپرست جدید زندان این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم امیری مدیر کل زندان های استان کرمان با اشاره به اینکه هدف سازمان زندان ها تبدیل زندانها به مراکز نیکی ها است گفت : الحمدالله زندان شهربابک به واسطه عملکرد خوب خود به یک آموزش نیکی ها تبدیل شده است.

وی بر مدیریت نوین و استفاده از آموزه های دینی و علمی برای اصلاح و تربیت مددجویان تأکید کرد و افزود : با استفاده از تفاهم نامه های فرهنگی و آموزشی با دستگاه مختلف در جهت بهبود شرایط مددجو و خانواده آنها قدمهای زیادی برداشته شده است.

سلیمانی پیش از این ریاست اداره رفاه اداره کل زندان های استان کرمان ، مسئولیت فرهنگی و مسئولیت روابط عمومی اداره کل زندان های استان کرمان را عهده دار بوده است و همچنین قرار است تویسرکانی به عنوان رئیس اداره زندان زرند معرفی شود.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار