سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت گفت:در اجرای طرح ارتقاء امنیت طی چند روز اخیر در این شهرستان ۳۳ متهم دستگیر و ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شده است.

دستگیری ۳۳ متهم و توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلفبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ سرهنگ رضا محمدرضایی سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۳۳ متهم به علت تحت تعقیب بودن از سوی دستگاه قضایی و یا حین ارتکاب جرم دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

وی افزود: همچنین در اجرای این طرح ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه به علت داشتن حکم توقیف از سوی دستگاه قضائی، شیشه دودی، ایجاد مزاحمت و عدم احراز مالکیت توقیف و روانه پارکینگ شدند.

این مقام پلیس تصریح کرد: با دستور قاطع و طرح ابتکاری دادستان محترم شهرستان جیرفت، خودروهای دارای شیشه دودی بالاتر از حد مجاز، فاقد پلاک و پلاک مخدوش و خودروهایی که در سطح معابر با انجام حرکات نمایشی و هر گونه حرکات غیرمتعارف باعث اخلال در نظم عمومی شوند و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، علاوه بر اعمال قانون به مدت ۲۰ روز توقیف می شوند.

سرهنگ محمدرضایی گفت: وظیفه اصلی پلیس حفظ نظم و امنیت در جامعه است اما برای تولید امنیت باید همه دستگاه ها بنا به وظایف ذاتی خود، پلیس را در انجام این مهم یاری کنند‌.


انتهای پیام/س

 

وظیفه اصلی پلیس حفظ نظم و امنیت در جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار