مسئولان باشگاه وست هام انگلیس به دنبال امضاء قرارداد با علیرضا جهابنخش هستند.

جهانبخش در رادار سرمربی سابق رئال مادرید و منچسترسیتیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از سایت HITC، مانوئل پلگرینی، سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید اسپانیا و منچسترسیتی انگلیس که پس از ۲ فصل حضور در لیگ چین با قبول هدایت وستهام یونایتد به لیگ جزیره بازگشته برای بازسازی چکش‌ها (لقب وستهام) بازیکنان زیادی را مدنظر گرفته است و هواداران این تیم هم امیدوار هستند این تغییرات منجر به کسب سهمیه اروپایی شود.

با وجود امضاء قرارداد با آندری یارمولنکو، ستاره اوکراینی سابق زنیت سن پترزبورگ، مسئولان باشگاه وستهام بازهم قصد جذب یک هافبک- مهاجم با کیفیت را دارند چراکه مانوئل لانزینی آرژانتینی فصل جاری لیگ برتر انگلیس را از دست داده است.

علیرضا جهانبخش، آقای گل لیگ اردیویزه هلند به تازگی مدنظر پلگرینی و مسئولان باشگاه وستهام قرار گرفته است. این بازیکن ۲۴ ساله در فصل گذشته لیگ هلند ۳۹ بازی برای آلکمار به میدان رفت و در کنار ۲۲ گل زده ۱۴ پاس گل هم برای هم تیمی هایش ارسال کرد. تخصص جهانبخش بازی در پست هافبک راست است، اما او به واقع می‌تواند در هر منطقه‌ای از خط حمله بازی کند.

این بازیکن بین المللی فوتبال ایران با سرعت و اعتماد به نفس خود می‌تواند در یک سوم هجومی به تیم وستهام کمک زیادی کند چراکه قدرت تمام کنندگی بالایی هم دارد.

حضور جهانبخش در کنار آندری یارمولنکو و فیلیپ اندرسن که در آستانه امضاء قرارداد با وست هام است، خط حمله چکش‌ها را به یکی از خطرناک‌ترین خط حمله‌های لیگ جزیره تبدیل می‌کند.


بیشتر بخوانید: ستاره‌های فوتبال ایران به کدام تیم‌ها می‌روند؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار نقل و انتقالات بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.