شرکتی دانش‌بنیان موفق به تولید منحصربه فرد‌ترین شکم‌بند‌های بارداری شده است که هرگونه امواج مغناطیسی را دفع می‌کند.

تضمین سلامت مادر و جنین به کمک محصولی دانش‌بنیان /تولید محصولی منحصر به فرد برای اولین بار در جهان به دست شرکت‌های دانش‌بنیان/سلامت کودک را خود را با این شکم بند منحصر به فرد ایرانی تضمین کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

امروزه محصولات متعددی به کمک فناوری نانو‌ تولید شده‌اند که برخی از آنها در حوزه درمانی به کار می‌روند و برخی دیگر در حوزه پزشکی کاربرد دارند؛ یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید شکم‌بندهای بارداری شده است که به کمک نانوفناوری از برخورد هرگونه امواج الکتریسته‌ به شکم بانوان باردار جلوگیری می‌کند.

تضمین سلامت جنین را بوسیله شکم‌بندهای دانش‌بنیان 

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در گفتگو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شکم‌بندهای بارداری، اظهار کرد: شرکت ما به کمک نانو‌ فناوری موفق به تولید شکم‌بندهایی شده است که برای بانوان باردار کاربردهای بسیاری  دارد این شکم بندها از اصابت هر گونه امواج مغناطیسی موبایل، وای‌فای و ماهواره جلوگیری و سلامت جنین را تضمین می‌کند.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه نانوی‌ به کار رفته در این محصول از اصابت امواج به شکم مادر جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: این فناوری هرگونه موج مغناطیسی را ساطع می‌کند و اجازه نمی‌دهد که بدن مادر به امواج عادت کند و او را دربر بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین جلوگیری از افتادگی شکم و کمردرد و  خاصیت آنتی‌باکتریال از جمله ویژگی‌های مثبت این شکم‌بند است.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در خصوص وجه تمایز این شکم‌بند با نمونه خارجی‌،‌ اظهار کرد: در حال حاضر شکم‌بندی که شرکت ما طراحی می‌کند، تنها نمونه تولید شده است و می‌توان گفت که این محصول بدون نمونه خارجی و منحصر به فرد تولید می‌شود.

وی ادامه داد: شکم‌بندهایی که برای این کار توسط شرکت‌های خارجی تولید می‌شوند، امواج را دفع نمی‌کنند بلکه آنها این امواج را در داخل خود ذخیره می‌کنند و همین موضوع سبب تبدیل شدن امواج به گرما و به وجود آمدن گازهای گلخانه‌ای می‌شود اما محصول شرکت ما تمامی امواج را ساطع کرده و هیچگونه مشکل و یا خطری را به جا نمی‌گذارد.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در رابطه با صادرات این محصول به دیگر کشورهای جهان، بیان کرد: به دلیل آنکه محصول شرکت ما منحصر به فرد است و نسبت به نمونه‌های خارجی بسیار باکیفیت‌تر عمل می‌کند، موفق به صادر کردن آن به کشورهای آسیایی و اروپایی شده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۴ تير ۱۳۹۷
از کجا باید خرید کرد؟
آخرین اخبار