همایش حجاب و عفاف در دادگستری کل مازندران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام حسینی مطلق مشاور فرهنگی رییس کل دادگستری مازندران در همایشی به مناسبت هفته حجاب و عفاف گفت: رعایت حجاب و عفاف رسالت مهم انسان است و به هر میزانی که افراد به تکالیف الهی که از جانب خدای متعال بر عهده آنان گذاشته شده عمل کنند ، بنیادهای اجتماعی به همان میزان در جامعه عدل الهی ایجاد می کنند.

وی افزود: اسلام برای زنان حریمی قائل شده است و نمونه های عملی بسیار مناسبی را برای آنان ارائه نموده است و فراهم کردن امکانات برای رسیدن به آن در گرو تلاش انسان ها و حکومت اسلامی است.

طالب زاده رییس حوزه علمیه خواهران مازندران نیز در این همایش با بیان اینکه بهترین راه رسیدن به هدف شناخت است، گفت: هرکدام از ما باید ابتدا هدف خود را در زندگی مشخص نماییم و  در مرحله بعد برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی نماییم.

وی افزود: اگر می خواهیم متدین زندگی نماییم، باید به اصول و دستورات دین مبین اسلام از جمله رعایت حجاب و عفاف پایبند باشیم.

طالب زاده گفت: نفس انسان در قوس کمال و سقوط سیر ناپذیر است و اگر از روی شناخت و عشق و علاقه حجاب را برگزینیم، در این مسیر می خواهیم بالاتر برویم.

انتهای پیام/ م

دادگستری مازندران میزبان برگزاری همایش حجاب و عفاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار