فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: ۲۸ دستگاه وسیله نقلیه سنگین حامل کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد.

توقیف ۲۸ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین حامل کالای قاچاقبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ سید جواد رضوی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با قاچاق در شهرستان دشتستان طرح‌های و برنامه مختلف و متنوعی را در دستور کار داریم.

وی به اجرای برنامه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا شاهد افزایش میزان کشفیات کالای قاچاق در سطح شهرستان دشتستان هستیم و فضا برای قاچاقچیان نامن شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف ۲۸ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین حامل کالای قاچاق به ارزش ۷۵ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا ۲۸ نفر متهم دستگیر شده است.

رضوی افزود: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به ۲۷ دستگاه کامیون کشنده و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی گفت: مأموران در بازرسی از وسایل نقلیه توقیف شده انواع کالای قاچاق شامل اسباب بازی، قطعات و لوازم دوچرخه، باطری خودرد، لوازم جانبی موبایل و لوازم تزئیناتی خودرو فاقد مدارک مثبت گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ رضوی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۷۵ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال برآورد کرده اند گفت: در همین ارتباط ۲۸فر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/م

۲۸ دستگاه وسیله نقلیه سنگین حامل کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.