خبرنگاری که چندی پیش با انتشار مطلبی موجب رنجش مردم سیستان و بلوچستان شده بود، از مردم این استان عذرخواهی کرد.

شمشمادی خبرنگار صدا و سیما از مردم سیستان  مجدد عذرخواهی کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام موحدی راد  دادستان عمومی وانقلاب زاهدان گفت: آقای شمشادی را پس از انتشارمطلبی در مورد مردم سیستان درفضای مجازی، بعنوان مدعی العموم احضارکردیم، اما از آنجا که وی ساکن تهران بود مراحل احضار، تفهیم اتهام و رسیدگی به این موضوع به طول انجامید.

حجت الاسلام موحدی راد افزود: این فرد برای جمع آوری کمک به مردم زابل، مطالبی از سختی‌ها و دشواری‌های زندگی آنان در فضای مجازی منتشر کرده بود.

وی افزود: برای کمک به مردم این منطقه مبلغی درحدود ۹۴۰ میلیون ریال به همت خیران جمع آوری شده که تحویل مراجع مربوطه می‌شود تا برای مردم هزینه شود.


بیشتر بخوانید:اعلام جرم علیه عامل انتشار خبر کذب مصرف گوشت گربه در روستا‌های زابل


شمشادی خبرنگار صداوسیما هم که در این پرونده بعنوان متهم، تفهیم اتهام شد گفت: مطلبی را که درصفحه اینستاگرامم در شرح حال مردم سیستان منتشرکرده بودم، به نقل قول از نیرو‌های خدمت رسان در این منطقه و البته با نیت خیر و کمک به مردم بوده است.

وی افزود: اما پس از بازتاب منفی که داشت، اقدام به حذف آن مطلب از فضای مجازی کردم.

شمشادی گفت: پیش از این نیز اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی درقالب حساب خیریه‌ای کرده ام که در کرمانشاه، کوهبنان وسایرمناطق کشور برای مردم هزینه شده است وامیدوارم مردم سیستان و بلوچستان با کمک‌های دولت وپیگیری‌های مجلس به جایگاه شایسته خود در برخورداری از امکانات مورد نیاز دست یابند.

وی ادامه داد: تا کنون سه بار در فضای مجازی و یکبار هم در خبرگزاری تسنیم ازمردم سیستان و بلوچستان عذرخواهی کردم و این بار با حضور در این استان و برای بار پنجم از مردمی که آزرده خاطر شده اند، پوزش و حلالیت میطلبم.

چند روز پیش بود که تصویری از محتویات یک قابلمه با موضوع "خوردن گوشت گربه و کلاغ مرده" به دلیل فقر و نداری در روستاهای سیستان از سوی یکی از خبرنگاران صدا و سیما در فضای مجازی منتشر شد که چند ساعت بعد از انتشار این عکس موجی از واکنش ها از سوی مردم استان در این باره به راه افتاد.

انتهای پیام/ع

عذرخواهی خبرنگار صدا و سیما از مردم سیستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار