تیم ملی کاتا بانوان کشورمان با شکست تیم هند موفق به کسب مدال برنز قهرمانی آسیا شد.

بانوان کاتارو به نشان برنز رسیدند/تیم کاتای مردان از کسب مدال بازماندندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های قهرمانی کاراته آسیا از صبح روز جمعه 22 تیرماه با حضور 312 کاراته کا از 29 کشور آغاز شد و تیم ملی کاراته کشورمان در هر دو بخش کاتا و کومیته به مصاف حریفان خد رفتند.

تیم ملی کاتا بانوان کشورمان متشکل از الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری روز گذشته به مصاف حریفان خود رفتند. کاتاروهای کشورمان ابتدا 5 بر صفر تیم سریلانکا را شکست دادند و پس از آن با همین نتیجه مغلوب تیم ژاپن شدند و امروز شنبه 23 تیرماه در مصاف با تیم هند 5 بر صفر به پیروزی رسیدند و موفق به کسب مدال برنز شدند.

در بخش کاتا تیمی مردان، کاتاروهای کشورمان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون پس از شکست تیم سریلانکا، برابر تیم مالزی 4 بر یک شکست خوردند و امروز در دیدار رده بندی 5 بر صفر نتیجه را به تیم کویت واگذار کردند و از کسب مدال بازماندند.

امیر بهادر تدین نماینده کاتای انفرادی کشورمان در دیدار رده بندی 3 بر 2 نتیجه را به حریفی از هنگ کنگ واگذار کرد تا در این بخش نیزر مردان کاراته کا کشورمان از کسب مدال بازبمانند.


بیشتر بخوانید:

باقری: کاراته ایران از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌های جهانی است

کاراته کا‌های ایران در اندیشه تکرار قهرمانی قاره کهن

هروی: یکی از جوانترین تیم‌های ۲۰ سال اخیر را به اردن می‌بریم


انتهای پیام/

مدال برنز بانوان اولین دستاورد تیم ملی کاراته در رقابت های قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار