مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت:از آغاز خرید گندم در استان زنجان تاکنون 29 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

تاکنون 29 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده استمدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی  زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با اشاره به آغاز خرید گندم در استان گفت:تا روز گذشته 29 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

رحمنی افزود:بیشترین گندم خریداری شده  از شهرستان های ابهر - خدابنده  بوده است.

وی ادامه داد : در کل امسال 14 مرکز اصلی و حدودا 20 مرکز مباشر برای خرید دانه های روغنی در شهرستانهای مختلف استان اختصاص یافته است .

رحمنی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود در سال‌جاری حدود 250 هزار تن گندم در استان خریداری شود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای خرید این محصول در استان انجام شده است.

وی  ادامه داد: کیفیت گندم های خریداری شده نسبت به سال گذشته بهتر است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی  زنجان تاکید کرد : همه کشاورزانی که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات خود نشده اند سریعا به مراکز جهاد کشاورزی استان مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام تا زمان تحویل گندم به مراکز خرید با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/ن


خرید گندم از کشاورزان زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.