دورهمی اینستاگرامی‌های انقلابی با حضور هادی حاجتمند، کارگردان سینما، وحید جلیلی، مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، علی زکریایی، هنرمند و فعال فضای مجازی، علیرضا دلبریان، رزمنده و راوی دفاع مقدس در مشهد برگزار شد.

برگزاری  اولین دورهمی اینستاگرامی‌ نیروهای انقلابی در تالار نور مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد شریف، فعال فضای مجازی و مؤسس دورهمی اینستاگرامی‌های انقلابی در این باره گفت: ابتدا تصورم این بود که با ۳۰ نفر یک دورهمی کوچک برگزار می‌کنیم به همت بچه‌های انقلابی خراسانی، بیش از ۶۰۰ نفر از اینستاگرامی‌های انقلابی در این دورهمی بزرگ شرکت کردند.  

وی دفاع از گفتمان انقلاب را هدف برگزاری این دورهمی اینستاگرامی‌های دانست و گفت: ما هر کدام به تنهایی نمی‌توانیم جریان ساز باشیم، اما اگر هزار نفر باشیم و هرکدام‌مان ۱۰۰ مخاطب داشته باشیم، ۱۰۰ هزار نفر در جریان این مناسبات و اهداف قرار می‌گیرند؛ بنابراین ما وقتی معنا پیدا می‌کنیم که با هم باشیم.

فعال فضای مجازی و مؤسس دورهمی اینستاگرامی‌های انقلابی افزود: فعالیت در حوزه اجتماعی، بین‌المللی، بصیرتی و خیرخواهانه محور فعالیت‌های اعضای دورهمی و فعالان انقلابی اینستاگرام است؛ همان‌طور که مدتی قبل با تلاش فعالان انقلابی مشهد، هزینه درمان کودکی که باید معالجه می‌شد، جمع آوری می‌شد.
 
انتهای پیام//م.ط
 

دورهمی نیروهای انقلابی در اینستاگرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.