مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت: وحید رضایی به خاطر لطمه زدن به تیم فجر، باید پاسخگوی افکار عمومی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ داستان سرمربی این فصل فجری‌ها شکل دیگری پیدا کرده و در حالی که همگان منتظر حضور وحید رضایی روی نیمکت زردپوشان بودند، سرمربی ذوب آهن با این مسئله مخالفت کرد.

این موضوع به همین جا ختم نشد و وحید رضایی بر سر تمرینات فجری‌ها حاضر شد و در حالی که همه آماده بستن قرارداد وحید رضایی با باشگاه فجر بودند، این مربی شیراز را ترک کرد و در پیامی از پذیرفتن مسئولیت سرمربی گری فجر عذرخواهی کرد.

رسول فلاح مدیرعامل فجر شهید سپاسی شیراز در این رابطه به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: ما بصورت رو در رو و به صورت تلفنی با وحید رضایی صحبت کردیم و مشکلی برای جدایی از ذوب آهن وجود نداشت.

فلاح ادامه داد: علی رغم مخالفت امید نمازی سرمربی ذوب آهن، رضایی به ما اعلام کرد مشکلاتش را حل کرده و در تمرینات تیم فجر حاضر و حتی دستیارانش را نیز معرفی کرد، ولی در اقدامی عجیب به اصفهان بازگشت و در تماس با باشگاه گفت: نمی‌توانم با فجر باشم.

وی افزود: اخلاق گرایی و صداقت باید درس نخست مربیان ما باشد، اما متاسفانه چنین رفتار‌هایی را در فوتبال مان شاهد هستیم و باید برای این فوتبال حلوا خیرات کرد و فاتحه فرستاد، بهرحال وحید رضایی با امروز و فردا کردن و وقت کشی، لطمات زیادی به فجر وارد کرد و باید در برابر افکار عمومی پاسخگو باشد.

مدیرعامل فجرسپاسی شیراز در مورد انتخاب سرمربی این تیم هم گفت: باید تصمیم گیری کنیم و فرد جدیدی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم و تیم ریشه دار و قدیمی فجر نباید ملعبه دست افرادی باشد که با سناریو هایشان می‌خواهند این تیم را نابود کنند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز که در فصل گذشته جز مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به حساب می‌آمد، برای حضور در فصل جدید لیگ دسته یک، حال و روز خوبی ندارد و با جدا شدن بسیاری از بازیکنان تراز اول خود و ابهام در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم، به نظر می‌رسد نباید انتظار یک تیم مدعی را از فجری‌ها داشت.

انتهای پیام/ن

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز از وحید رضایی انتقاد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.