مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی گفت: توانمندسازی فرزندان زیر پوشش از مهمترین محور برنامه‌های حمایتی این سازمان است.

توانمند سازی فرزندان بی سرپرست از اولویت‌های بهزیستی خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد نفریه امروز در مراسم آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی افزود:توانمند سازی فرزندان بی سرپرست تحت پوشش از مهمترین اولویت‌های بهزیستی خراسان رضوی بوده و یکی از زمینه‌های توانمندسازی، آمادگی جسمی و ورزشی این فرزندان است که تا کنون ۱۲ دوره مسابقات ورزشی ویژه فرزندان بهزیستی در کشور از جمله خراسان رضوی برگزار شده است.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره با هدف ایجاد شادی و نشاط میان فرزندان و شناسایی استعداد‌ها و توانمندی‌های آنان است، زیرا معتقدیم فرزندان بهزیستی هیچ چیز کمتر از دیگر کودکان ندارند و قابلیت رشد تا بالاترین سطوح موفقیت را دارند.

گفتنی است نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان زیر پوشش بهزیستی خراسان رضوی با عنوان فرزندان آفتاب امروز با شرکت ۳۰۰ نفر از فرزندان ۶ تا ۱۲ ساله زیر پوشش با رقابت در هفت رشته ورزشی در شهر جدید گلبهار آغاز شد. این مسابقات به مدت پنج روز ادامه دارد و فرزندان بهزیستی در رشته‌های بدمینتون، والیبال، دو و میدانی، شنا، شطرنج، پینگ پنگ و آمادگی جسمانی با هم رقابت می‌کنند.
 

انتهای پیام//ج.ر
 
 

فرزندان بهزیستی قابلیت رشد تا بالاترین سطوح موفقیت را دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.