تولید انرژی نیروگاه شهیدسلیمی نکا درمدت ۹۳ روز به ۲ میلیارد و ۴۲۴ میلیون و ۶۸۷ هزار کیلووات ساعت رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نعمتی مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: تولید انرژی در این نیروگاه سه ماه نخست امسال با ۲ درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه پارسال به ۲ میلیارد و ۴۲۴ میلیون و ۶۸۷ هزار کیلووات ساعت رسید.

وی افزود: از این میزان تولید ۲ میلیارد و ۳۳۴ میلیون و ۱۸۲ هزارکیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.

نعمتی گفت: در این سه ماه بیش از ۸۹.۲۵ درصد انرژی تولیدی در واحد‌های بخاری و حدود ۱۰.۷۵ درصد در واحد‌های سیکل ترکیبی بدست آمد، سهم سوخت گاز در تولید انرژی ۸۹ درصد و سهم مازوت ۱۱ درصد بوده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا افزود: علیرغم خروج‌های برنامه ریزی شده واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی جهت انجام تعمیرات اساسی و میاندوره‌ای، حدود ۲۱ درصد انرژی تعهدی نیروگاه، طبق قرارداد محقق شد.

وی از رفع نشتی بویلر واحد ۴ بخار و تعمیرات اساسی و LTE این واحد در نیروگاه خبرداد و گفت: با راه اندازی این واحد ۱۳۷.۶ مگاوات و در واحد بخار سیکل ترکیبی نیز ۸۰ مگاوات و مجموعا حدود ۲۱۵ مگاوات به شبکه برق کشور در پیک مصرف تزریق می‌شود.

وی افزود: واحد‌های بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا با ظرفیت ۴۴۰ مگاوات و با عمر حدود ۴۰ سال همچنان با همت کارکنان غیورش به پایداری شبکه برق کشور کمک می‌کند.
انتهای پیام/آ


افزایش تولید انرژی در نیروگاه

برچسب ها: اقتصاد ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار