سارقی که در هنگام شب اقدام به سرقت گوشی‌های تلفن همراه کارگران ساکن سوییت‌های واقع در فرحزاد می‌کرد، توسط پلیس دستگیر شد.

سارق گوشی‌های موبایل در فرحزاد به دام افتادبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمدباقر قدم زاده رئیس کلانتری 163 ولنجک گفت: طی چند روز گذشته ماموران کلانتری 163 ولنجک در جریان دو فقره سرقت از خانه ای در فرحزاد تهران قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت: دو تن از شاکیان که پدر و پسر بودند، اعلام کردند که شب گذشته در حالی که در پشت بام خانه شان مشغول استراحت بوده اند، گوشی موبایل هر دو نفر آنها به سرقت رفته است. همچنین در یک سوئیت واقع در همسایگی این خانه نیز چند کارگر نیز اظهار داشتند که گوشی موبایل و پول هایشان در هنگام شب توسط سارقی حرفه ای به سرقت رفته است و سارق حرفه ای با ورود خود به سوئیت این افراد گوشی موبایل آنها را دزدیده است.

سرهنگ قدم زاده گفت: این دو شکایت در حالی مطرح شده بود که مدتی پیش سرقت های مشابه  از سوئیت های اسکان کارگران گزارش شده بود و تمامی این سرقت ها شبانه و زمانی بود که مالباخته ها در خواب بودند.

رییس کلانتری 163 ولنجک در ادامه گفت: رسیدگی به این پرونده ها توسط ماموران تجسس کلانتری 163 ولنجک در دستور کار قرار گرفت تا اینکه آنها در زمان گشت زنی های خود در فرحزاد، به فردی 25 ساله که وضعیت مشکوکی داشته مظنون می شوند. در واقع شباهت ظاهری این فرد به یک سارق در تصاویر دوربین مداربسته، موجب ظن ماموران پلیس به وی شد.

وی در ادامه افزود: پس از اینکه متهم 25 ساله بازداشت و به کلانتری منتقل شد، به 5 فقره سرقت اعتراف کرد و درباره انگیزه سرقت های خود گفت: من قبل از دزدی و سرقت کردن در یک سمساری کار می کردم و مدتی بعد که به خاطر اعتیاد از این کار اخراج شدم، به  سرقت روی آوردم. من هیچ سابقه کیفری ندارم و برای اولین بار بود که چنین فکری به ذهنم رسیده بود.

سرهنگ قدم زاده در پایان گفت: ارزش اموال سرقت شده بیش از 6 میلیون تومان است و طی بررسی های دقیق و با توجه اعترافات سارق مشخص شد که او حدودا شش گوشی موبایل و مبالغی پول را به سرقت برده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار