خواهرزاده مسیح علی‌نژاد خطاب به رهبر انقلاب:

حتی اگر پاره تنمان بر خط قرمزها پا بگذارد در برابرش می ایستیم +فیلم

خواهرزاده انقلابی مسیح علینژاد در مراسم «دختران انقلاب» گفت حتی اگر پاره تنمان بر خط قرمزها پا بگذارد در برابرش می‌ایستیم.

حتی اگر پاره تنمان بر خط قرمزها پا بگذارد در برابرش می ایستیم +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه قمی معروف به مسیح علی‌نژاد از محکومان فتنه 88 چند سالی می‌شود که با همکاری سرویس‌های امنیتی کشورهای غربی و با راه اندازی کمپین‌هایی، عفت و حیای دختران و زنان کشورمان را هدف گرفته است و دختران و زنان ایران را تحریک به کشف حجاب می‌کند.

خواهر مسیح علینژاد که بانویی مؤمن و انقلابی است به همراه خانواده‌اش میهمان ویژه مراسم «دختران انقلاب» بود در این همایش خطاب به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: نوه ارشد یک مرد انقلابی و غیرتمند از شمال کشور هستم؛ خانواده من محکم و استوار در امتداد راه شهیدان ایستاده اند. ما پیرو دین و مذهبی هستیم که امام حاضرمان(عج) الگوی خود را حضرت زهرا(س) می داند.

چنانچه هرکسی حتی جگرگوشه یمان، حتی پاره تنمان، قدم و قلمی بر خط قرمزهای مردم مسلمان ایران بگذارد، ما هم همانند شما مردم در برابرش ایستاده ایم و تا آخر می ایستیم. عرض شرمندگی آقا، عرض خضوع آقا، ما آنچه باید انجام دهیم انجام می دهیم. ما هم جان ناقابلی داریم که در دست گرفته و در راه انقلاب فدا خواهیم کرد برای ما دعا کن.

عرض شرمساری به زنان باحجاب و مردان غیور سرزمینم دارم. کسی چه می داند معنای این خواهرانه ها را؟ چگونه کسانی در کنار ما فریاد دلسوزی سر می دهند و می گویند برقص تا برقصیم! مردم ما سالهاست رقص چمران گونه میانه میدان دارند! پس بتاز تا بتازیم!

در ادامه ویدئویی از صحبت‌های انقلابی خواهر مسیح علینژاد را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۴ تير ۱۳۹۷
خدا به شما صبر بده..غصه ای که آدم بابت یک بچه ناخلف در خانواده میخورد کمر شکن هست
آخرین اخبار