مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برگزاری اردوی کرواسی در روند آمادگی تیم ما در لیگ هجدهم تاثیر گذار خواهد بود.

خبیری: اردوی کرواسی در روند آمادگی برای لیگ هجدهم تاثیر گذار استحسین خبیری مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره ارزیابی اش از اردوی سرخپوشان پایتخت در کرواسی اظهار کرد: این اردو در بهترین شرایط از لحاظ امکاناتی و رفاهی برگزار شد و بازیکنان تمرینات خوبی در کمپ واراژدین پشت سر گذاشتند و  در مجموع کادر فنی و بازیکنان رضایت کامل از برپایی اردو در کرواسی دارند. 

او ادامه داد: اردوی تیم در بهترین کمپ تمرینی دنیا برگزار شد و به طور حتم برگزاری این اردو برای آمادگی در بازی های لیگ هجدهم تاثیر گذار خواهد بود. 

کسب درآمد  100 هزار دلاری شهرداری واراژدین کذب محض است 

خبیری درباره اینکه برگزاری اردوی سرخپوشان برای شهرداری واراژدین  مبلغ 100 هزار دلار درآمد داشته است، گفت: این خبر از پایه و اساس کذب محض است و ما در زادگاه برانکو اردو برپا کردیم که مسئولان شهری واراژدین برای تیم ما بدون چشمداشتی سنگ تمام گذاشتند و هزینه زیادی برای برگزاری این اردو صرف نکردیم. 

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در اولین بازی تدارکاتی پرسپولیس در اردوی کرواسی گفت: به هر حال بازی با یک تیم دسته سومی جزء مسائل فنی است اما طبق اصول حرفه ای فوتبال ، زمانی که تیم در دوران بدنسازی قرار دارد باید با تیم های ضعیف تر بازی کند تا به بدن بازیکنان فشاری وارد نشود و برانکو تشخیص داد که تیمش با یک تیم دسته سومی بازی کند. تیم الدحیل قطر حریف ما در لیگ قهرمانان آسیا هم  در اتریش اردو زده است و این تیم هم با یک تیم دسته سومی  اتریش بازی تدارکاتی برگزار می کند. به هر حال برانکو بهتر می داند که تیمش را به چه صورت آماده کند و یکدفعه بازی سنگین برای تیمش تدارک نمی بیند. 

در بازی تدارکاتی برد و باخت اهمیت ندارد 

خبیری درباره شکست سنگین پرسپولیس برابر آلومینیج در اردوی کرواسی گفت: در بازی تدارکاتی برد و باخت اهمیت ندارد و تاکنیک ها   در این بازی ها مرور می شود و کادر فنی شناخت خوبی از آمادگی بازیکنان خود بدست می آورد. 

او درباره اینکه لیست بازیکنان پرسپولیس با جذب چند بازیکن تکمیل شد، گفت: ما طبق آنچه که سرمربی تیم نیاز داشت بازیکن جذب کردیم و به نظرم  امسال با وجود محرومیت یکی از بهترین فصول نقل و انتقالات خود را پشت سرگذاشتیم و بازیکنان مدنظر برانکو را جذب کردیم. 

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مخالفت استقلال با برگزاری بازی سوپرجام در روز 29 تیرماه گفت: برانکو برای این بازی برنامه ریزی کرده  و قهرمانی در سوپرجام جزء اهداف سرمربی تیم است. تیم ما آماده بازی سوپرجام است و مشکلی با زمان این بازی نداریم. 

خبیری درباره پیشنهاد باشگاه استقلال مبنی بر برگزاری بازی سوپر جام در تعطیلات نیم فصل اول بیان کرد: به هر حال سازمان لیگ برای بازی سوپرجام برنامه ریزی کرده است و اگر قرار باشد هر تیم پیشنهاد جدیدی بدهد سنگ روی سنگ بند نمی شود . سازمان لیگ چند ماه قبل  زمان بازی سوپر جام را اعلام کرد و باید به برنامه سازمان لیگ احترام بگذاریم.


بیشتر بخوانید: 

اردوی پرهزینه پرسپولیس در کرواسی

برانکو از پرسپولیس جدا می شود


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۲ تير ۱۳۹۷
چه تیم پدیده ایی شده این تیم
آخرین اخبار