مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از فعالیت ۳۳شرکت حمل و نقل مسافر در جنوب استان خبرداد و گفت:بیش از ۴۰۰دستگاه خودروی سواری کرایه بین شهری در حوزه جنوب استان فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به ابلاغ سهمیه تسهیلات دریافت خودرو‌های کرایه روستایی در سال گذشته علی رغم اطلاع رسانی مختلفی برای استفاده از تسهیلات سواری‌های کرایه سمند و ون متاسفانه استقبال خوبی از این طرح نشد.

وی افزود:توجه به حمل و نقل در روستا‌ها از یکی از مهمترین اولویت‌های معاونت حمل و نقل این اداره کل است که برای ایمن سازی حمل و نقل و قرار گرفتن خودرو‌های کرایه قانونی در محور‌های روستایی تمهیدات خوبی در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان تصریح کرد:در طرح واگذاری خودرو‌های کرایه روستایی در جنوب استان ۲۰دستگاه خودروی سمند به متقاضیان واگذار و آماده خدمات دهی در مسیر‌های روستایی هستند.

وی افزود:هر دستگاه خودروی کرایه با ۶۵میلیون ریال سهم آورده متقاضی و ۲۵میلون تومان تسهیلات بانکی با کارمزد ۴درصد و دوره بازپرداخت ۴ساله به متقاضیان تحویل شده است.

جمیلی از فعالیت ۳۳شرکت حمل و نقل مسافر در جنوب استان خبرداد و گفت:بیش از ۴۰۰دستگاه خودروی سواری کرایه بین شهری در حوزه جنوب استان فعال است.

جمیلی با بیان اینکه سال گذشته در تصادفات رانندگی میزان تصادفات خودرو‌های کرایه صفر بوده است افزود: فرهنگ سازی استفاده از وسائل نقلیه عمومی بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه سامان دهی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و خدمات رسانی مطلوب به مسافران از ابتدای امسال به صورت جدی در دستور کار معاونت حمل و نقل قرار گرفته است افزود:شرکت‌های حمل و نقلی که با توجه به ابلاغ دستور العمل قانونی موارد قانونی را در شرکت‌ها رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد.
انتهای پیام/ی

راه اندازی مسافربرهای بین راهی در روستاها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار