مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: مرحله استانی آزمون معارف قرآن کریم با حضور ۲۶۴ شرکت کننده در آستان امامزاده محمد کرمان برگزار شد.

آزمون معارف قرآنی در کرمان برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت‌الاسلام مختار یعقوبی مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان  با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: مرحله استانی آزمون معارف در ۳ رشته صبح امروز با رقابت ۲۶۴ نفر برگزیده استان کرمان در حرم مطهر امامزاده محمد (ع) شهر کرمان برگزارشد.

وی افزود: این آزمون در رشته‌های تفسیر، حفظ موضوعی و حفظ و معارف حدیث برگزار شد و نفرات اول هررشته به عنوان نماینده استان کرمان به رقابت‌های مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم راه می‌یابند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان کرمان از ۲۶ الی ۲۸ تیر ماه سال جاری افزود: این مسابقات با رقابت بیش از ۶۰۰ نفر در ۱۰ رشته قرآنی برگزارمی‌شود و نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری این رقابت‌ها که در آینده نزدیک در شهر اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی توسط  اوقاف وامور خیریه همه ساله در سطوح شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآنی انجام می شود  و به عنوان یکی از معتبرترین مسابقات در سطح جهان اسلام مطرح است.
انتهای پیام/ح

مرحله استانی مسابقات معارف قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار