همزمان با ایام دهه کرامت اطلاع رسانی برنامه‌ها و خدمات حرم مطهر رضوی، نشریات حرم در قالب دو ویژه نامه " آستانه " و " زائرانه " به همت معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ویژه نامه‌های روزانه دهه کرامت امسال در قالب‌هایی حرفه‌ای‌تر و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های نویسندگان و قصه‌نویسان در سطح ملی به انتقال مؤثرتر و هنری‌تر مفاهیم رضوی می‌پردازد.

ویژه نامه‌های " آستانه و زائرانه " حرم با شمارگان چهار هزار نسخه به همراه ویژه‌نامه‌هایی به زبان‌های اردو و عربی به صورت یک روز در میان با شمارگان هزار نسخه منتشر می‌شود.

از ویژگی‌های برجسته ویژه‌نامه‌های امسال می‌توان انتشار یک داستان دنباله‌دار از قصه‌نویس برجسته کشور و دبیر جایزه قلم زرین در سال‌های گذشته یاد کرد که سیر تحولات تاریخ زندگی از دستگیری و شهادت امام موسی کاظم (ع) تا آمدن امام رضا (ع) به خراسان و سپس سفر خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه (س) از مدینه به قم را به تصویر می‌کشد.

سرمقاله، بخش فضای مجازی با تأکید بر تولیدات مرتبط، بریده کتاب با تأکید بر مناسبت‌های ایام، گزارش‌ها و مصاحبه‌هایی درباره تولید ملی و شعار سال، خدمات آستان قدس رضوی به محرومان و حاشیه‌نشینان با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب نیز از بخش‌های ویژه نشریات امسال است.

انتهای پیام // ف. ش
برچسب ها: مطبوعت ، آستان قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.