معاون خواهران ستاد نماز جمعه استان قم از برگزاری اجتماع بزرگ بانوان استان قم با عنوان محافظان حریم خانواده به مناسبت روز حجاب و عفاف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛فاطمه فرخنده با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ بانوان استان قم با عنوان محافظان حریم خانواده اظهار کرد: این برنامه به مناسبت روز حجاب و عفاف برگزار می شود. در این مراسم دکتر خزعلی مشاور امور بانوان مقام معظم رهبری و حجت الاسلام دعایی مسؤول قرارگاه حجاب و عفاف به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برنامه نمایشگاه حجاب و عفاف در قالب پوسترها و بروشورهای مختلف برپا می‌شود که محصولات و کالای ایرانی در زمینه حجاب و عفاف و پاسخ به شبهات ارائه می‌شود و همچنین کسانی که محجبه نبودند و به حجاب رو آوردند به عنوان مدعو در مراسم حضور دارند.

وی زمان برگزاری تجمع بزرگ بانوان استان قم با عنوان محافظان حریم خانواده را مورد توجه قرار داد و افزود: این اجتماع امروز 21 تیر ماه امسال از ساعت 18 تا 20 در مصلای قدس برگزار می‌شود.

معاون خواهران ستاد نماز جمعه استان قم تاکید کرد: فراخوان عمومی ارائه شده و اطلاع‌رسانی از طریق بنر و تریبون مصلی هفته گذشته اعلام شد بنابراین از عموم بانوان و دختران دعوت می‌شود که در این مراسم شرکت کنند.

وی یادآور شد: در این مراسم همچنین با هدف ترویج هرچه بیشتر حجاب به دختران پنج تا هشت سال چادر هدیه داده می‌شود.

انتهای پیام/الف

اجتماع بزرگ خواهران در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار