بازی‌های آنلاین در این روزها جزء یکی از بازی‌های پرطرفداری محسوب می‌شود که هر کدام بنا به سناریو و سبکی که دارند در بین مخاطبانشان جایگاه ویژه‌ای دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی های آنلاین در این روزها جزء یکی از بازی های پرطرفداری محسوب می شود که هر کدام بنا به سناریو و سبکی که دارند در بین مخاطبانشان جایگاه ویژه ای دارند.

یکی از این بازی های آنلاین بازی Destiny 2 ، است که باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا این بازی را به علاقمندان به بازی های آنلاین معرفی نماید، پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی Destiny 2 +تصاویر

بازی Destiny 2

بازی Destiny دستپخت سازنده بازی هیلو است که همان فرمول‌های یک بازی سرعتی را در آن شاهد هستیم و می‌تواند مبارزاتی نفس گیر را به مخاطبش پیش کش کند. این بازی که تماما آنلاین است خواسته تا داستانی را روایت کند، اما در این راه موفق نبوده و بیشتر ویژگی‌های اکشن و آنلاین این بازی شما را مجذوب می‌کند.


دانلود کنید:  Kill Shot Bravo 4.4.1 ؛ بازی تک تیراندازی آنلاین


روشنایی منشاء قدرت است و تاریکی دشمن آن، بازی Destiny ۲ ترکیبی از زیبایی و البته داستانی سطحی است که سعی دارد تا بازیکن را به همراه دوستانش درگیر روایتی احساسی کند که هرچند با میان‌پرده‌های زیبا، قدرت خلق انیمشین‌ها را به نمایش می‌گذارد، اما به غیر از چند صحنه‌ی انگشت‌شمار نمی‌تواند روایتی قوی را ارائه دهد.

داستان بازی، وقایع بعد از بسته‌الحاقی Destiny: Rise of Iron را روایت می‌کند، جایی که به دنبال حمله لژیون‌های سرخ، آخرین شهر به تسخیر آن‌ها در آمده و با مسدود شدن نور یا Light، گاردین‌ها قدرت خود را از دست داده و پا به فرار گذاشته‌اند.

معرفی بازی Destiny 2 +تصاویر

بازی Destiny 2 ، یک شوتر تمام عیار با المان‌های لازم برای درگیر کردن بازیکنان است. وجود رگه‌هایی از نقش‌آفرینی در این بازی و ترکیب آن با ویژگی‌های آنلاین باعث شده تا در طول تجربه Destiny 2 هیچگاه احساس خستگی نکنید.

Destiny 2 همچنان گیم‌پلی شلوغی دارد و از آسمان و زمین شاهد بارش دشمنان روی سر خود خواهید بود. دشمنان هرچند تنوع زیادی دارند و در حقیقت زمانی که وارد هر یک از قمر یا سیاره‌ها می‌شوید با دشمنی جدید با ظاهر متفاوت روبرو می‌شوید.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی Fortnite 


بازی‌های آنلاین با محیط اشتراکی، درطول عمر نه چندان طولانی نسل حاضر، پیشرفت چشم گیری داشته اند، قدرت بسیار زیاد کنسول ها، در کنار نیاز شدید بازی باز‌ها به تشکیل جوامع مربوط به خودشان، و همچنین حس بی نظیر همکاری و یا مبارزه با یک انسان در کنار پول پرستی عجیبِ ناشران، تضمین کننده موفقیت چنین عناوینی بود.

عنوان‌هایی که همگی سعی داشتند جهانی زیبا و قابل لمس را برای بازیکنانی که در ان زندگی می‌کردند خلق کنند. یکی از موفق‌ترین و زیباترین عناوین این سبک بدون شک اولین نسخه از سری Destiny بود.

عنوانی که شباهت‌ها بصری بسیاری با سری Halo داشت، اما در باطن، تجربه‌ای متفاوت را ارائه می‌کرد. محیط و جهان آزاد اشتراکی بازی، در کنار کلاس‌های جذاب، بخش کمپین قابل قبول و گستره بسیار زیاد فعالیت ها، بازی باز‌های بسیاری را به سمت مخلوق جدید Bungie کشاند.

معرفی بازی Destiny 2 +تصاویر

Destiny 2 از نظر شخصی‌سازی سلاح‌ها، لباس‌ها و در مجموع هر آیتم یا وسیله‌ای آنقدر متنوع است که لحظه‌ای احساس تکراری شدن سلاحی را نخواهید داشت. بازی بالانس مناسبی در ارائه پوشش‌ها، سلاح‌ها و حتی وسیله نقلیه دارد و در زمانی که احساس می‌کنید نیاز به سلاحی جدید دارید، سلاح مورد نظر را در مقابل‌تان قرار می‌دهد.

همین موضوع هرچند چالش گشت و گذار در محیط‌های بازی را بی‌معنا می‌کند، اما از نظر روند بازی پیوستگی لازم را ایجاد کرده و حتی روند بازی را آسان می‌کند. البته نبود تنظیماتی برای افزایش چالش‌ها باعث شده تا بازیکنان حرفه‌ای آنچنان که باید درگیر کمپین بازی نشوند و بخش داستانی Destiny 2 بیشتر برای مخاطبین عام محصولی مناسب باشد.


دانلود کنید: بازی "این دیالوگ کیه؟"؛ یک بازی نستالژیک


امکان انجام مراحل با سایر بازیکنان در حالت Co-op دیگر تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای است که حتما باید آن را با دوستا‌نتان تجربه کنید.

حالت Co-op بازی، روان و بدون مشکل است و اگر یک اینترنت پایدار داشته باشید و اکتیویژن و بانجی به پشتیانی و بهبود سرور‌ها ادامه دهند، می‌توانید با ورود به Clan و انجام ماموریت‌ها در کنار دوستان خود، نه تنها از یک بازی آنلاین لذت ببرید، بلکه امتیاز‌ها و جوایز بهتری را نیز به دست بیاورید.

دیگر برخلاف شماره اول که سه حالت مختلف را تا پشتیبانی از ۱۲ بازیکن به صورت همزمان شاهد بودیم، این بار بازی‌ها به صورت ۴v۴ در دسترس بازیکنان است که بخش‌های مختلف مانند تسخیر یک منطقه یا حالتی مشابه با TDM با نام Clash دارد. یکی دیگر از بخش‌های حالت PvP که در Crucible در دسترستان است، حالت رقابتی است که چند راند مختلف دارد.

معرفی بازی Destiny 2 +تصاویر

تغییر در حالت کنترل زون و HUD بخش چندنفره از جمله تغییراتی مفیدی هستند که می‌توان به آن اشاره کرد. البته هنوز هم رویداد‌های عمومی که در هر یک از سیاره‌ها انجام می‌گیرد و حالت استرایک که در آن با سایر بازیکنان به نبرد باس قدرتمندی می‌روید، در بازی حضور دارد که بازیکنان می‌توانند در قالب پارتی یا به صورت تک نفره وارد آن شده و با همکاری سایر بازیکنان از پس قوی ترین‌ها بر بیایند.

به طور خلاصه بخش آنلاین به صورت بازیکن در مقابل بازیکن و با بازیکن در مقابل محیط است که در حالت اول شما باید به نبردی رو در رو و در قالب دو تیم چهار نفره به مصاف یکدیگر بروید. حالت PvP یا همان Crucible، تغییرات مثبتی از جمله کوتاه‌تر شدن مبارزات را دارد و در کنار مناسب بودن برای بازیکنان مبتدی، بازیکان حرفه‌ای نیز می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند. بازی فعلا ۸ نقشه آنلاین و ۶ حالت PvP دارد که باتوجه به سایر بخش‌ها از جمله PvE مناسب است.

موسیقی Destiny 2 ترکیبی از آرامش و لذتی است که مدتی بود در هیچ بازی ویدیویی تجربه نکرده بودم. نواختن استادانه نت‌هایی که در قلب انسان رسوخ می‌کند و می‌خواهد تا به عمق وجود بازیکن وارد شود تا با فتح ذهن و قلب او، داستانی را روایت کند که در آن غمی عمیق برای از بین رفتن نور، نهفته است.

بانجی چنان استادانه در ابتدای بازی غم را در هارمونی کاملی با موسیقی قرار می‌دهد که لحظه‌ای می‌خواهید به صدای Ghost گوش دهید و از درد و دل او برای فاجعه‌ای که رخ داده است، بشنوید. موسیقی بازی در ذره ذره گیم‌پلی وجود دارد و بانجی توانسته تا هنرمندانه موسیقی را در میان‌پرده‌ها و حتی روند بازی جای دهد.

به شکلی که لحظه‌ای از شنیدن آن خسته نخواهید شد و با وجود گیم‌پلی طولانی بازی، همچنان دوست دارید که در جریان بازی به ویژه در میان‌پرده‌های زیبای آن، به موسیقی متن پخش شده گوش فرا دهید. این کیفیت در صداگذاری نیز حفظ شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار