رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با توجه به انبوه واحد‌های صنفی کنترل و کاهش تخلف‌های اقتصادی بازار نیازمند همکاری مردم و دستگاه‌های مرتبط با این موضوع است.

کاهش تخلف‌های اقتصادی بازار نیازمند همکاری موثر مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی روز چهارشنبه در نشست با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: استمرار گشت‌های مشترک بازرسی از عرضه کالا و خدمات از جمله عوامل موثر کاهش تخلف‌های اقتصادی و نظارت بر رعایت حقوق مصرف کنندگان است که به تحقق آن اهتمام جدی داریم.

وی بیان کرد: در این ارتباط انجام گشت‌های مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی باید به صورت منظم و کارشناسی صورت گیرد تا از افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری و از این طریق آرامش شهروندان در تهیه نیاز‌های مصرفی فراهم شود.

حسینی محمدی تاکید کرد: در گشت‌های مشترک بازرسی حضور کامل دستگاه‌های مرتبط نظیر تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، اماکن نیروی انتظامی، فرمانداری و اداره استاندارد برای کنترل تخلفات ضرورت است.

یادآور شد: در این ارتباط از شهروندان هم استانی انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی و درج نکردن قیمت روی کالا با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و تخلف را گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/م

مردم هرگونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی و درج نکردن قیمت روی کالا به شماره ۱۲۴  اطلاع دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.