فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از 90 قبضه انواع سلاح غیرمجاز و دستگیری 92 نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز طی هفته گذشته در استان خبر داد.

سردار حیدرعباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملان تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز بیان داشت: دستورات عملیاتی به منظور شناسایی و دستگیری این افراد به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.

وی با اشاره به تلاش مستمر پلیس امنیت عمومی در کلانشهر اهواز و شهرستان های آلوده به سلاح در سطح استان خوزستان تصریح کرد: طی هفته گذشته با اجرای چندین عملیات پی در پی موفق شدند 92 نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیری نمایند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: از محل اختفا متهمان تعداد 98 قبضه انواع سلاح شامل؛ 92 قبضه سلاح شکاری و 6 قبضه سلاح جنگی و یک هزار و 404 عدد فشنگ مربوطه کشف گردید.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان اذعان کرد: نیروی انتظامی استان مصمم است بادارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها در هر شرایط برخورد قانونی و قاطع داشته باشد و این روند با همکاری مردم خوب و شریف استان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط سلاح های غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.