مدافع تیم فوتبال استقلال برای پیگیری طلب هایش در دفتر مدیر عامل باشگاه حضور پیدا کرد .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان منتظری بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال که پس از 14 روز استراحت هنوز به اردوی آبی ها اضافه نشده طی یکی دو روز گذشته جلسات گوناگونی را با مدیران باشگاه استقلال برگزار کرد تا بدین ترتیب وضعیت مطالبات فصول گذشته اش مشخص شود .

منتظری امروز صبح نیز در دفتر افتخاری حاضر شده تا وضعیت طلب هایش را مشخص کند تا در صورت توافق بتواند خود را به اردوی آبی ها اضافه کند.

رئیس باشگاه ترابوزان:اتفاق عجیبی نیافتد حسینی به ترکیه می آید

در حالی که مجید حسینی بازیکن تیم فوتبال استقلال این روز ها در رادار باشگاه ترابوزان اسپور قرار گرفته است  مدیران استقلال  راضی به صدور رضایت نامه برای انتقال این بازیکن نیستند و این اتفاق در حالی است که قرار است حسینی فردا برای امضای قرارداد به ترکیه برود.

همچنین رئیس باشگاه ترابزون اسپور ترکیه هم درباره انتقال حسینی به این باشگاه اعلام کرده که مراحال انتقال حسینی در مراحل پایانی خود قرار دارد. او در صورتی که اتفاق عجیب و غیرمنتظره ای رخ ندهد فردا به ترکیه خواهد آمد.

بازی دوستانه مراکشی ها با شاگردان شفر

طبق اعلام سایت های عربی به نظر می رسد تیم الفتح مراکش که همزمان با استقلالی ها در ترکیه اردو زده قرار است یک بازی دوستانه با شاگردان شفر داشته باشند.

احتمال دارد این بازی دوستانه پس از توافقات نهایی در ترکیه برگزار شود .

جریمه در انتظار ملی پوشان استقلال 

طبق اعلام مدیران استقلال در صورتی که بازیکنان ملی پوش استقلال پس از 14 روز استراحت در تمرینات و اردوی تیمشان حاضر نشوند به ازای هر روز با جریمه و کسر قرارداد مواجه می شوند .


بیشتر بخوانید:


خسرو حيدرى بازيكن تيم فوتبال استقلال به جدايى ابراهيمى باجناق خود از جمع آبى ها واكنش نشان داد:

منتظری در دفتر افتخاری حاضر شد

جدايى جپاروف تكذيب شد

در حالى كه مطرح شده جپاروف با سپاهانى ها به توافق رسيده و همچنين اين بازيكن در جواب يكى از هوادارانش دو صفحه اجتماعى اعلام كرده كه استقلالى ها ماليات و قرارداد او را پرداخت نكردند اما عضو هيئت مديره استقلال اين موضوع را تكذيب اعلام كرد.

زمانى در اين باره به باشگاه خبرنگاران گفت :طبق هماهنگى ها قرار است جپاروف فردا به اردوى تيم اضافه سود و بحث جدايى او از تيم و رفتن به تيم هاى ديگر كذب است.

 

بازيكن استقلال مديران را تهديد كرد

جابر انصارى مهاجم تيم فوتبال استقلال كه همراه با اين تيم به اردوى تركيه نرفت و طبق خواسته شفر از ليست خط خورده در اقدامى در نظر دارد شكايت خود را به فيفا ارائه دهد.

انصارى در صورتى كه وضعيت اين بازيكن مشخص نشود جابر انصارى از استقلال به فيفا و كميته انضباطى شكايت مى كند.

پژمان استقلالى ها را تهديد كرد

شنيده مى شود پژمان منتظرى مدافع آبى ها با حضور در دفتر افتخارى از وى خواسته تا توفيقى در جريان مذاكرات او نباشد و از طرفى وى اعلام داشته در صورتى كه وضعيت طلب و حقوق عقب افتاده اش مشخص نشود به پيشنهاد هاى ديگر فكر مى كند

نخستین تمرین استقلال تهران در ترکیه برگزار شد

طبق صلاح ديد شفر بازيكنان تيم فوتبال استقلال امروز ساعت ١٤ در كمپ كارتپه تركيه برگزار شد.

شاگردان شفر زير نظر مربيان به انجام پاس كارى پرداختند. بازيكنان تيم فوتبال استقلال در آيتم بعدى شوتزنى را در دستور كار قرار دادند.

فوتبال درون تیمی در یک نیمه زمین میان تیم زرد و سرمه ای بخش بعدی تمرین استقلالی ها در هواى مه آلود در تركيه بود.

منتظری در دفتر افتخاری حاضر شد

گذرنامه حسينى ضبط شد

مجيد حسينى مدافع تيم فوتبال استقلال كه بحث حضورش در باشگاه ترابوزان اسپور تركيه جدى شده همچنان رضايت استقلالى ها نگرفته و از طرفى اين بازيكن به دليل اينكه گذرنامه اش توسط باشگاه استقلال ضبط شده نمى تواند به تركيه برود.با اين وجود مجيد حسينى از فدراسيون فوتبال خواسته تا گذرنامه اش را از استقلالى ها بگيرد كه در اين راستا شنيده مى شود مديران فدراسيون هم به آبى ها اولتيماتوم دادند تا اين موضوع به زودى حل شود تا فيفا وارد ماجرا نشود.

شفر به دنبال بازى دوستانه با تيم آلمانى

قرار است  تيم فوتبال استقلال ديدار دوستانه اى با تيم كالسروهه داشته باشند.با اين وجود شفر براى برگزارى ديدار دوستانه با تيم كارلسروهه به دنبال دريافت رواديد آلمان براى استقلالى هاست.

شفر براى اين بازى دوستانه تلاش مى كند تا رواديد ملى آلمان را براى بازيكنانش بگيرد تا آنها با آمادگى بيشتر به ديدار سوپر جام بروند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار