عضو کمیسیون اقتصادی گفت: ما باید عملیات مقابله به مثلی با آمریکا داشته باشیم و اتاق جنگ اقتصادی علیه آنان تشکیل دهیم.

سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ضرورت تشکیل اتاق جنگ اقتصادی، اظهار کرد: آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون کشورمان را تحریم کرده است که این تحریم‌ها با رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری نه تنها برای ما ضرری نداشته است، بلکه باعث شده دستاورد‌های بسیار زیادی داشته باشیم.

تکیه بر ظرفیت‌های داخلی برای مقابله با تحریم‌ها

وی ادامه داد: اگر ما مورد تحریم دشمنان قرار نمی‌گرفتیم، بسیاری از پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و صنعتی هم برای کشورمان حاصل نمی‌شد چرا که تحریم‌های دشمن منجر شد که به ظرفیت‌های خودمان تکیه کنیم.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: علاوه بر تحریم‌ها، آمریکا و هم‌پیمانانش همواره فشار‌های دیگری چون تهاجم فرهنگی بر کشورمان وارد کرده‌اند که در همه برنامه‌های خود ناکام ماندند.

خزانه‌داری آمریکا، مامور اتاق جنگ علیه ایران

موسوی‌لارگانی با اشاره به اینکه آمریکا پس از شکست در نقشه‌های خود اکنون به دنبال جنگ اقتصادی با کشورمان است، تصریح کرد: خزانه‌داری آمریکا رسما به عنوان اتاق جنگ اقتصادی این کشور تعیین شده است و علیه نظام ما برنامه‌ریزی می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه این اتاق جنگ اقتصادی متشکل از مثلث شوم آمریکا، آل‌سعود و رژیم صهیونیستی است، گفت: این کشور‌ها همواره به دنبال توطئه علیه ایران هستند چرا که هدف آنان مخالفت با شخص نیست، بلکه به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.

ضرورت تشکیل اتاق جنگ اقتصادی

وی با تأکید بر اینکه لازم است در ایران هم اتاق جنگ اقتصادی برای تقابل با دشمنان تشکیل شود، اظهار کرد: لازم است ایران هم عملیات مقابله به مثل با آمریکا داشته باشد و با تشکیل ستاد جنگ اقتصادی، با نقشه‌های شوم آنان مبارزه کنیم.

موسوی‌لارگانی خاطر نشان کرد: در اتاق جنگ اقتصادی باید به مسائلی چون وارد نکردن کالاهای مشابه تولید داخل به کشور و مدیریت نقدینگی توجه ویژه‌ای شود تا از این طریق با حربه‌های اقتصادی دشمن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۰ تير ۱۳۹۷
مگه نفت ارزان نشده. پس چطور بنزین گران شده ؟؟
آخرین اخبار