استاندار یزد بیکاری را بزرگترین مشکل جامعه دانست و گفت:راه حل رفع بیکاری اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاداشتغال است.

زمانی قمی استاندار یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد بااشاره به مشکلات اقتصادی جامعه، بزرگ‌ترین مشکل جامعه را بیکاری و راه حل آن را اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال دانست و گفت: تنها راه مبارزه با جنگ اقتصادی و تحریم‌ها ایستادگی در هر پست و مقام و تلاش برای اداره هرچه بهتر کشور است.

زمانی قمی با اشاره به مواد اولیه وارداتی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی افزود: در صدد هستیم تا با ارتقاء ماشین آلات صنعتی بخشی از تولید مواد اولیه را آغاز و بخشی از مواد اولیه را انبار کنیم.

وی نیز با اشاره به استان یزد به عنوان دومین استان معدنی و صنعتی کشور خاطرنشان کرد:از مدیران ارشد واحد‌های تولیدی انتظار داریم با تدبیر وپیش بینی‌های خود مواد اولیه برای تولید را فراهم کند.

زمانی قمی با تاکید بر رواج صنایع نساجی و تولید پوشاک در استان تصریح کرد: باتوجه به اینکه صنعت پوشاک به عنوان صنعت کم آب خواه بوده وبه نیروی انسانی زیادی نیازمند است، در صدد ایجاد شهرکی صنعتی در حوضه پوشاک و نساجی هستیم.

استاندار یزد هم یاری و همکاری تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی را خواستار و تنها راه حفظ انقلاب و دستاورد‌های انقلاب را همکاری دانست.

انتهای پیام/ ا

همکاری رمز حفظ انقلاب ودستاوردهای آن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.