ارژن شیراز رو در روی مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته دوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور تیم ارژن شیراز از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۲۱ تیرماه در سالن ابوالفتحی به مصاف مس سونگون خواهد رفت.

نماینده فارس که در هفته نخست ۴-۳ مغلوب آذرخش بندرعباس شده دوست ندارد مقابل دیدگان هواداران شیرازی، متحمل دومین شکست این فصل خود شود.

مرتضی کشاورز بازیکن ارژن درخصوص وضعیت آمادگی این تیم تصریح کرد: پس از شکست هفته نخست تمرینات مناسبی را زیر نظر حمید کمالی در طول هفته پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با مس سونگون هستیم.

کاپیتان ارژنی‌ها افزود: برای این بازی میثم برمشوری، جعفر نجفی و مهدی زاهدی را در اختیار نداریم، اما در تیم ما جوانان با انگیزه فراوانی وجود دارد که می‌توانند ما را برای کسب بهترین نتیجه یاری کنند.

مرتضی کشاورز اضافه کرد: در بازی روز پنج شنبه به حمایت هواداران شیرازی نیاز داریم تا بهترین نتیجه را مقابل مدافع عنوان قهرمانی بدست آوریم.

حمید بی غم سرمربی مس سونگون هم در خصوص این دیدار گفت: با توجه به در پیش بودن جام باشگاه‌های آسیا، بیشتر تمرکز و حواسمان را معطوف به آن رقابت‌ها کرده ایم و سعی می‌کنیم به بازیکنان اصلی و مصدوم خود کمتر فشار وارد کنیم، ولی هدف ما کسب ۳ امتیاز بازی با ارژن شیراز است.

مس سونگون در هفته نخست با نتیجه نزدیک ۳-۲ پارسیان شهر قدس را شکست داد.

در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم مس سونگون در بازی رفت ۶-یک ارژن شیراز را از پیش رو برداشت و در مسابقه برگشت تلاش ۲ تیم تساوی ۲-۲ بود.

انتهای پیام/ن

دیدار تیم ارژن شیراز با مس سونگون 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.