رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌ همدان گفت: مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری به میزبانی استان‌ همدان برگزار می‌شود.

همدان میزبان برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا یاری، رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌ همدان به برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری نوجوان و جوانان در همدان اشاره کرد و افزود: مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری نوجوانان و جوانان به میزبانی هیئت استان ‌همدان پنجشنبه ۲۱ تیرماه و جمعه ۲۲ تیرماه در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری نوجوانان و جوانان در رشته های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: رشته ریکرو پنجشنبه ۲۱ تیرماه در بخش آقایان و بانوان و رده سنی  جوانان و نوجوانان برگزار و برای نوجوانان ۶۰ متر و جوانان ۷۰ متر در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌ همدان عنوان کرد: همچنین رشته کامپوند جمعه ۲۲ تیرماه برای آقایان و بانوان و رده سنی نوجوانان و جوانان و در مسیر ۵۰ متر برگزار می‌شود.

یاری  افزود: این مسابقات در دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی می شود نزدیک به ۱۰۰ تیرانداز از سراسر کشور در این رقابت‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.