استاندار سمنان گفت : تردد سالانه 20 میلیون زائر از استان سمنان می‌تواند بهترین فرصت برای معرفی استان به‌عنوان مقصد گردشگری باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدشهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در دیدار با اعضای ستاد اجرایی طرح موکب الرضا (ع) با بیان اینکه تردد سالانه 20 میلیون زائر از استان سمنان می‌تواند بهترین فرصت برای معرفی استان به‌عنوان مقصد گردشگری باشد، گفت: پذیرایی از زائران و مهمان‌نوازی از آن‌ها ضمن کاستن از بار رنجش سفر فضایی را برای معرفی ظرفیت‌های استان ایجاد می‌کند.

وی در ادامه افزود : خدمت‌رسانی به زائران گامی برای احیای سنت میزبانی سمنان به‌عنوان دارالمرحمه است و خدمت خالصانه به مسافران بسیار ارزشمند و دارای برکات بسیاری است که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم سالانه شاهد افزایش مسافران در این خطه باشیم.

استاندار سمان بابیان اینکه قرار گرفتن این استان بین دو حرم فرصت ارزشمندی را برای ارائه خدمت به زائران فراهم می‌کند، ابراز داشت: با توجه به اینکه طرح موکب الرضا با ارائه خدمت به مسافران می‌کوشد تا زائران فرصتی برای استراحت داشته باشند لذا انتظار می‌رود برنامه‌هایی برای مسافران قطار و اتوبوس منظور کرد.

انتهای پیام / گ

طرح موکب الرضا فرصتی برای معرفی بهتر استان سمنان به زائران است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.