استاندار خراسان رضوی گفت: روابط عمومی‌ها در شرایط کنونی برای ارائه بهتر خدمات دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به مردم نقش مهمی دارند.

روابط عمومی ها در خنثی کردنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رشیدیان امروز در جلسه شورای روابط عمومی دستگاه‌های عضو شورای اداری خراسان رضوی در مشهد با تحلیل رویداد‌های مهم بین المللی و داخلی و تاثیر آن بر موضوعات مختلف کشور افزود: ناامید کردن مردم از کارآمدی نظام نقشه جدید دشمن است.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها در خنثی کردن این توطئه جدید دشمن موثر هستند.

شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور هم در این مراسم تصریح کرد: روابط عمومی‌ها نوعی رسانه هستند که باید کارکرد‌های دولت را برای مردم تشریح کنند وی گفت: هر جا چالشی ایجاد می‌شود روابط عمومی آن دستگاه اجرایی مربوطه به وظیفه خود خوب عمل نکرده است.

آقایان مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نصر پور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی و حجت‌الاسلام لطفیان مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز هر یک در این جلسه با اشاره به اهمیت وظایف روابط عمومی‌ها بر ضرورت ارتباط بیشتر روابط عمومی‌های دستگاه‌های مختلف با یکدیگر و همکاری با رسانه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم تأکید کردند.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.