ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد، رتبه هفتم را در بین استان های کشور کسب کرد.

 دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یزدگفت: دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشوراین موضوع را اعلام کرده است.
حسینی پور افزود: این رده بندی بر اساس گزارش استانداران، گزارش دبیر ستاد‌های استانی و همچنین گزارش عملکرد ستاد‌های استانی بر اساس چارچوب از قبل تعریف شده، صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد خاطرنشان کرد: استان یزد در این رده بندی با کسب رتبه هفتم، در بین استان‌های "شایسته" قرار گرفته است.

وی افزود: در این ارزیابی عملکرد ۱۲ استان در حد انتظار و شایستگی بوده و عملکرد ۱۳ استان نزدیک به انتظار و شایستگی و ۶ استان نیازمند تحرک بیشتر بوده اند که در این میان استان‌های کرمان، کردستان و قزوین به ترتیب سه رتبه نخست را در اجرای اقتصاد مقاومتی کسب کرده اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در پایان با قدردانی از استاندار بعنوان رئیس ستاد استان، اعضای ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی، اعضای کارگروه‌های ذیل ستاد و همکاران دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی مستقر در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ابراز امیدواری کرد تا با تلاش جمعی و موثر همه اعضا، مصوبات مهم ستاد اجرایی و اثرات سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اقتصاد کشور بیش از پیش آشکار شود.

انتهای پیام/ غ

ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد رتبه هفتم کشور را از آن خود کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.