سرپرست ورزش و جوانان اردبیل گفت: دومین سالن سرپوشیده دوومیدانی کشور در مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل تکمیل می‌شود.

جمال پیله ور، سرپرست ورزش و جوانان اردبیل در بازدید از پروژه های در دست اجرای مجموعه ورزشل علی دایی اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  افزود: این پروژه در صورت تامین اعتبارات لازم طی شش ماه آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه سالن سرپوشیده دو و میدانی با متراژ ۱۱ هزار و ۴۰۰ مترمربع و پیشرفت ۸۰ درصدی دومین سالن سرپوشیده دو و میدانی در سطح کشور است، گفت: با افتتاح این سالن، اردبیل می تواند مسابقات ملی و بین المللی معتبر را میزبانی کند.

سرپرست ورزش و جوانان اردبیل با اشاره به سایر پروژه های اجرایی در مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل بیان داشت: سالن سرپوشیده تیراندازی مجموعه نیز به مساحت دو هزار و ۱۰۰ مترمربع و با پیشرفت ۵۰ درصدی یکی از پروژه های در حال احداث است.

پیله ور افزود: با افتتاح این سالن، استان اردبیل با توجه به شرایط آب و هوایی می تواند به یکی از مستعدترین مناطق برای برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری و بین المللی تبدیل شود.

وی یادآور شد: استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی علی دایی از دیگر پروژه های در حال احداث بوده که با روند تکمیل این استان به مجموعه ورزش های آبی استاندارد دست خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

سالن سرپوشیده دو و میدانی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار